vytisknout velikost písma Lexus ukáže vo Frankfurte novú generáciu RX a GS 200t

Lexus ukáže vo Frankfurte novú generáciu RX a GS 200t

Lexus zverejnil svoj program pre nadchádzajúci autosalón vo Frankfurte. Okrem čiastkových noviniek bude možnosť vidieť na stánku tejto automobilky aj jednu veľkú novinku. V európskej premiére sa tu predstaví nová generácia predajne úspešného crossoveru RX.

Lexus RX štvrtej generácie sa svetu prvýkrát ukázal začiatkom apríla na autosalóne v New Yorku, takže už okrem iného vieme, že je novinka vo všetkých smeroch väčšia ako tretia generácia a že má tiež predĺžený rázvor náprav. Dizajnovo nadväzuje tento Lexus na model NX. K dispozícii bude šesťvalcová verzia RX350 a hybrid RX450h.

Okrem novej generácie modelu RX predstaví Lexus na autosalóne vo Frankfurte aj GS osadené benzínovým preplňovaným štvorvalcom. Rovnaký motor, ktorý nesie označenie 200t, sa už tiež dostal do menšieho IS a NX. Aj v GS bude spojený s osemstupňovým automatom. GS naviac obdrží ešte upravenú prednú časť s novými diódovými svetlometmi.

Spomínané novinky potom doplnia vo Frankfurte ešte CT a IS s výbavou Sport.

RX_450h_LOC_01_AW_2015 (1).jpggetthumbnail (10).jpggetthumbnail (9).jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY