vytisknout velikost písma Lexus RC F: ostré japonské kupé odhalené na prvej foto

Lexus RC F: ostré japonské kupé odhalené na prvej foto

Na autosalóne v Tokiu predstavil Lexus novinku v podobe modelu RC. Kupé postavené na platforme prevzaté z GS dostalo veľmi odvážny dizajn a do ponuky motorizácií dve základné položky: šesťvalcový benzínový motor a hybrid označený ako 300h.

Tretia verzia modelu RC sa predstaví onedlho na autosalóne v Detroite a nepôjde o nič menšieho než o vrcholné RC F. K pohonu poslúži atmosférický päťlitrový osemvalec s výkonom 466 koní. Tešiť sa máme tiež na diely karosérie vyrobené z karbónových vlákien alebo brzdy Brembo.

Ako bude ostrá novinka vyzerať? Lexus zatiaľ oficiálne vypustil do sveta len niekoľko málo detailov, avšak po internete už koluje prvý záber kompletne celého automobilu, o ktorý sa s vami nemôžeme nepodeliť.

Podľa predbežných správ sa na slovenskom trhu neobjaví ani šesťvalcová, ani hybridná verzia. RC sa k nám však pozrie práve v prevedení F.

rc1.jpg
Foto: Club F

rc_ofi.jpgrc_ofi2.jpg
Foto: Lexus

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY