vytisknout velikost písma Lexus NX dostal doslova "najviac cool" kolesá. Sú vyrobené z ľadu

Lexus NX dostal doslova "najviac cool" kolesá. Sú vyrobené z ľadu

Automobilky sa snažia na seba upozorniť rôznymi spôsobmi a niektoré sú možno aj trochu zvláštne. Lexus sa napríklad vytiahol so správou, ktorá oznamuje výrobu ľadových kolies. Áno, v spolupráci s Hamilton Ice Sculptors Lexus skutočne stvoril automobil, ktorý jazdil po kolách vyrobených z ľadu.

Vyrobiť disky tak, aby po nich mohol vozidlo aspoň symbolicky jazdiť, nie je úplne jednoduché. Tento projekt si vyžiadal tri mesiace, počas ktorých prebehol menší vývoj, návrh diskov, testovanie a samotná výroba. Kolesá potom dostal Lexus NX.

Než sa tak ale stalo, muselo vozidlo samotné stráviť päť dní v mrazničke, kde ho automobilka vystavila teplote -30°C. Aby bol výsledok ešte efektnejší, pridali dizajnéri diódové osvetlenie diskov. Ako to všetko dopadlo, to ukazujú fotografie a dve videá.

nx_1.jpgnx_2.jpgnx_3.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY