vytisknout velikost písma Lexus LX 570 robí ramená na Range Rover V8, na pomoc si berie kompresor

Lexus LX 570 robí ramená na Range Rover V8, na pomoc si berie kompresor
Zoznam kapitol
  1. Lexus LX 570 Supercharger
  2. Lexus LX 570 Supercharger: Fotogaléria

Lexus LX je veľké SUV, ktoré v našich končinách oficiálne nepoznáme - ak nepočítame technicky úzko príbuznú Toyotu Land Cruiser V8. Nová limitovaná séria Supercharger trochu zmenšuje výkonnostnú priepasť medzi LX a vrcholnými verziami prémiových SUV, ako je Range Rover V8 S/C. Na pomoc si pritom berie rovnaký nástroj ako najrýchlejší "Range" - kompresor.

13759726901068749437.jpg1378571562780231499.jpg15357101151350083655.jpg
Nové prevedenie modelu LX pridáva k bohatej výbave ešte kompresor 

Preplňovanie zvýšilo výkon vidlicového osemvalca s objemom 5,7 l na 456 koní. Štandardná pohonná jednotka pritom dosahuje výkon 389 koní a krútiaci moment 546 Nm. Výkon motora je prenášaný na všetky štyri dvadsaťpalcové kolesá prostredníctvom šesťstupňového automatu. Jazdné výkony automobilka nezverejnila.

Lexus LX 570 Supercharger má v štandardnej výbave LED stretávacie svetlá alebo audio Mark Levinson. Predávať sa bude na blízkovýchodných trhoch, kde má Toyota tradične veľmi silné postavenie a tamojší zákazníci spotrebu príliš neriešia.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY