vytisknout velikost písma Lexus LF-NX Turbo dostane pre Tokio nový motor a ďalšie úpravy

Značka Lexus vystaví na nadchádzajúcom autosalóne v Tokiu vylepšené prevedenej svojej vydarenej štúdie LF-NX.
Lexus LF-NX Turbo dostane pre Tokio nový motor a ďalšie úpravy

Dvojdverový, pre sériovú výrobu určený Lexus RC Coupé nebude na blížiacom sa tokijskom autosalóne jedinou novinkou špičkovej značky koncernu Toyota. Na stánku Lexusu sa totiž objaví aj štúdia Lexus LF-NX Turbo, ktorá má byť prepracovanou verziou konceptu Lexus LF-NX predstaveného tento rok vo Frankfurte. Pripomeňme, že LF-NX vyniká na prvý pohľad členitými tvarmi svojej rozložitej karosérie a nesie vôbec najväčšiu masku chladiča, aká sa kedy na voze Lexus objavila.

Lexus LF-NX Turbo 1.jpgLexus LF-NX Turbo 3.jpgLexus LF-NX Turbo 4.jpgLexus LF-NX Turbo 5.jpgLexus LF-NX Turbo 2.jpg
Lexus LF-NX Turbo dostal pre Tokio nové, preplňované srdce

Ako už názov novinky pre Tokio naznačuje, najdôležitejšia zmena sa skrýva pod kapotou. Kým frankfurtský LF-NX disponoval pohonnou sústavou z amerického Lexusu ES 300h so zážihovým motorom 2,5 l v kombinácii s elektromotorom, inovovaný Lexus LF-NX Turbo dostal novo vyvinutý "dvojliter" s preplňovaným turbodúchadlom. Výrobca zároveň sľubuje znížené ťažisko, upravený predný spojler a prepracovaný zábavný systém s prehľadnejším dotykovým ovládaním.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY