vytisknout velikost písma Lexus LF-NX Turbo dostane pre Tokio nový motor a ďalšie úpravy

Značka Lexus vystaví na nadchádzajúcom autosalóne v Tokiu vylepšené prevedenej svojej vydarenej štúdie LF-NX.
Lexus LF-NX Turbo dostane pre Tokio nový motor a ďalšie úpravy

Dvojdverový, pre sériovú výrobu určený Lexus RC Coupé nebude na blížiacom sa tokijskom autosalóne jedinou novinkou špičkovej značky koncernu Toyota. Na stánku Lexusu sa totiž objaví aj štúdia Lexus LF-NX Turbo, ktorá má byť prepracovanou verziou konceptu Lexus LF-NX predstaveného tento rok vo Frankfurte. Pripomeňme, že LF-NX vyniká na prvý pohľad členitými tvarmi svojej rozložitej karosérie a nesie vôbec najväčšiu masku chladiča, aká sa kedy na voze Lexus objavila.

Lexus LF-NX Turbo 1.jpgLexus LF-NX Turbo 3.jpgLexus LF-NX Turbo 4.jpgLexus LF-NX Turbo 5.jpgLexus LF-NX Turbo 2.jpg
Lexus LF-NX Turbo dostal pre Tokio nové, preplňované srdce

Ako už názov novinky pre Tokio naznačuje, najdôležitejšia zmena sa skrýva pod kapotou. Kým frankfurtský LF-NX disponoval pohonnou sústavou z amerického Lexusu ES 300h so zážihovým motorom 2,5 l v kombinácii s elektromotorom, inovovaný Lexus LF-NX Turbo dostal novo vyvinutý "dvojliter" s preplňovaným turbodúchadlom. Výrobca zároveň sľubuje znížené ťažisko, upravený predný spojler a prepracovaný zábavný systém s prehľadnejším dotykovým ovládaním.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY