vytisknout velikost písma Lexus CT200h: unifikácia dostihla aj hybridný hatchback

Lexus CT200h: unifikácia dostihla aj hybridný hatchback

Nielen Los Angeles a autosalón v Tokiu nás aktuálne zásobujú novinkami. V rovnakom termíne sa koná ešte tretia akcia, a síce Guangzhou Motor Show, kde sa okrem iného predstavil modernizovaný Lexus CT200h. Ten ako jeden z mála ešte nedostal aktuálnu vizáž Lexusu, čo bolo potrebné napraviť.

Hlavná novinka je tým pádom jasná, Lexus CT200h má podobne tvarovanú masku, akú už nájdete na GS, LS, IS alebo RX. Ako mu pristane (alebo nepristane) to môžete posúdiť vďaka priloženej fotogalérii. Ďalšími novinkami sú desaťlúčové kolesá veľkosti šestnásť alebo sedemnásť palcov, anténa v tvare žraločej plutvy, vzadu nájdeme prepracovaný nárazník a zmenili sa aj zadné svetlá. Aby sme boli kompletní, musíme pridať ešte nový červený lak karosérie.

Zmeny sa dotkli aj interiéru. Z modelu IS sa sem nasťahoval volant, prístrojový štít dostal farebný TFT displej, multimediálny systém je možné ovládať prostredníctvom hlasu, iný je tiež jeho ovládač umiestnený na stredovom tuneli.

Tým však facelift nekončí, menili sa aj dôležitejšie veci. Lexus sľubuje lepšiu tuhosť karosérie, inak naladený podvozok (napr. nové tlmiče), vylepšenú aerodynamiku, zároveň by sa do interiéru malo dostávať menej hluku aj vibrácií.

Na európske trhy dorazí prerobený Lexus CT200h počas prvého štvrťroka budúceho roka.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY