vytisknout velikost písma Lexus chystá na Detroit 2015 minimálne jednu svetovú premiéru

Lexus chystá na Detroit 2015 minimálne jednu svetovú premiéru

Začiatok budúceho roka bude (ako už tradične) patriť autosalónu v Detroite, kde by sa mal údajne v plnej paráde predviesť Lexus. Podľa viceprezidenta spoločnosti Lexus Group Jeffa Brackena chystá automobilka pre tento autosalón minimálne jednu svetovú premiéru, pokiaľ teda nedôjde hneď na dve premiéry. Samozrejme už nepovedal, o čo presne pôjde. Špekulácie môžu začať.

Ako takmer istá záležitosť sa javí nová generácia modelu RX. Hoci sa to nezdá, tá súčasná sa predstavila už v roku 2008 (na slovenský trh dorazila v marci 2009), takže už má na nástupcu svoj vek. Druhý model by mohol byť o niečo zaujímavejší. Hovorí sa totiž o vrcholnej variante sedanu GS.

Po internete už kolujú špionážne fotografie zachytávajúce zamaskované GS súčasnej generácie. Ak sa naozaj modelu GS F dočkáme, potom je takmer isté, že pod kapotou nájdeme päťlitrový vidlicový osemvalec z RC F. Ten ponúka maximálny výkon 351 kW (477 koní) a vrchol krútiaceho momentu 530 Nm.

Zdroj: Autoevolution

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY