vytisknout velikost písma Lexus chystá malé SUV. Vo Frankfurte ukáže LF-NX Crossover Concept

Lexus chystá malé SUV. Vo Frankfurte ukáže LF-NX Crossover Concept

Segment malý crossoverov sa teší veľkej obľube. To dokázal v minulosti napríklad Range Rover Evoque a ako už to tak chodí, po úspechu jedného nasleduje príchod ďalších. BMW pripravuje model X4, Mercedes pribehol s GLA a pridá sa aj Lexus. Ten svoju predstavu o prémiovom kompaktnom SUV bude prezentovať vo Frankfurte na koncepte LF-NX. A nie je žiadnym tajomstvom, že táto štúdia má k sériovej výrobe veľmi blízko. Dočkať by sme sa mali už na budúci rok.

Tlačová správa vydaná spolu s prvými oficiálnymi obrázkami nám toho bohužiaľ veľa nehovorí. Okrem popisu dizajnu stojí za zmienku nová farba karosérie, ktorá údajne zabezpečí, že vozidlo vyzerá, ako keby bol vyrobený z jedného kusu kovu. Vnútri potom Lexus pripravil interiér (respektíve priamo kokpit) orientovaný na vodiča. Novinkou sú dotykové ovládače a nový touchpad systému RTI (Remote Touch Interface). Ten správny dojem z luxusného vozidla má zariadiť tiež čalúnenie kombinujúce žltú a čiernu kožu.

Čo sa techniky týka, Lexus o nej nepovedal prakticky nič. Iba sa stručne zmienil, že pôjde o novú variantu systému Lexus Hybrid Drive. Všetko podstatné budeme vedieť najneskôr za týždeň.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY