vytisknout velikost písma Lewis Hamilton konečne ukázal svoje špeciálne Pagani Zonda 760LH

Lewis Hamilton konečne ukázal svoje špeciálne Pagani Zonda 760LH

Dvojnásobný majster sveta formuly 1 Lewis Hamilton sa konečne na svojom facebookovom profile pochválil novým prírastkom do vlastnej garáže. Špeciálne Pagani Zonda 760 LH bola postavené na jeho individuálnu objednávku, odtiaľ tiež označenie LH.

Presné technické špecifikácie autá a cena sú zahalené rúškom tajomstva (médiá špekulujú o cene 1,6 milióna libier bez dane), ale všeličo môže napovedať číslovka 760. Že by to bol výkon v koňoch poskytovaný atmosférickým dvanásťvalcom Mercedes? Stovku vraj auto zvládne za tri sekundy, ale to nie je nič, na čo by nebol Lewis Hamilton zo svojho služobného vozidla zvyknutý.

pagani h 1.jpgpagani h 11.jpg

Zaujímavosťou na Hamiltonovej Zonda 760 LH je manuálna šesťstupňová prevodovka, aj keď pohonná jednotka vychádza z modelu Zonda R, kde je spojená so sekvenčnou prevodovkou s radením pod volantom. Hamilton sa so Zondou preháňal už v lete 2014 v Monaku a na internete sa objavilo niekoľko fanúšikovských videí, ale oficiálne sa k autu priznal až teraz.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY