vytisknout velikost písma Lepšie batérie budú v omladenom Nissane Leaf za príplatok

Lepšie batérie budú v omladenom Nissane Leaf za príplatok

O upravenom Nissane Leaf sa špekuluje dlhšiu dobu a niektoré zo správ okrem iného naznačovali, že vozidlo dostane lepšie batérie a ponúkne teda vyšší dojazd. Jeden z dílerov toto oficiálne potvrdil, no omladený Leaf nebude mať tieto akumulátory v štandarde, ale budú za príplatok.

Štandardom tak stále zostanú akumulátory s kapacitou 24 kWh, ktoré používa súčasná generácia Nissanu Leaf. V praxi to znamená dojazd približne 150 kilometrov. Záujemcovia však budú môcť siahnuť aj po 30 kWh batériách, ktoré predĺžia dojazd približne na 180 kilometrov.

Zákazníci si budú môcť tiež vybrať jednu z ôsmich farieb karosérie. Konkrétne je k dispozícii bronzová, strieborná, dve varianty bielej, šedá metalíza, červená, modrá a čierna. K dispozícii by mal byť Leaf 2016 na jeseň.

V prípravách je už ale tiež nová generácia Nissanu Leaf, ktorá by mala ponúkať približne dvojnásobný dojazd. Zaujímavé je tiež to, že Nissan neplánuje iba hatchback. Dočkať by sme sa mali aj elektrického crossoveru.

leaf_3.jpgleaf_1.jpgleaf_2.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY