vytisknout velikost písma Land Rover v Ženeve: Špeciálny Defender a ceny nového Evoque

Land Rover v Ženeve: Špeciálny Defender a ceny nového Evoque

Land Rover dorazil na ženevský autosalón s niekoľkými čiastkovými novinkami. Tou predajne najdôležitejšou je modernizovaný Evoque, ktorý dostal nové technológie a predovšetkým motory z radu Ingenium. Spoločnosť mu potom robí tiež niekoľko exemplárov Defendra v špeciálnych edíciách.

O facelifte Range Roveru Evoque sme už všetko podstatné napísali, takže len stručne zhrňme, že vozidlo dostalo nové svetlá, ktoré môžu byť zložené len z diód, do interiéru sa nasťahoval nový multimediálny systém a pod kapotu nové naftové motory radu Ingenium. Ten slabší ponúkne 150 koní, ten silnejší potom 180 koní.

dmp_3095.jpgdmp_3096.jpgdmp_3097.jpg
Omladený Evoque bezpečne spoznáte podľa prepracovanej prednej časti. Slovenská cena modernizovanej verzie štartuje na sume 35 445 eur. 

Modernizovaný Evoque už pozná aj svoje slovenské ceny. Za základnú verziu s pohonom iba predných kolies zaplatíte 35 445 eur, štvorkolka so slabším dieselom vyjde na 37 314 eur a za výkonnejšiu SD4 zaplatíte rovných 40 tisíc eur. Najrýchlejším motorom v ponuke zostáva benzínový štvorvalec Si4 (240 k), ktorý vyjde na 43 731 eur.

dmp_3098.jpgdmp_3113.jpglr_ofi_07.jpg
V Ženeve nechýba ani špeciálna edícia Defendera, ktorý sa už so svojím európskym pôsobením pomaly lúči. Verzia Heritage vyzerá skvele. 

Tohtoročný Ženeva je tiež jedným z posledných autosalónov, kde sa môže Defender prezentovať ešte ako nové auto. Land Rover preto pripravil tri špeciálne verzie. Najlepšie vyzerá podľa nášho názoru Heritage, ktoré sa vracia do čias, kedy Defender ešte niesol označenie Series, druhá verzia je naopak luxusná a volá sa Autobiography. Tá sa ale na slovenskom trhu predávať nebude. Oranžové prevedenie sa volá Adventure.

dmp_3100.jpgdmp_3104.jpgdmp_3108.jpgdmp_3111.jpgdmp_3114.jpglr_ofi_01.jpglr_ofi_02.jpglr_ofi_03.jpglr_ofi_04.jpglr_ofi_05.jpglr_ofi_06.jpglr_ofi_08.jpglr_ofi_10.jpglr_ofi_09.jpglr_ofi_11.jpglr_ofi_12.jpg

 

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

včera | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY