vytisknout velikost písma Land Rover v Ženeve: Špeciálny Defender a ceny nového Evoque

Land Rover v Ženeve: Špeciálny Defender a ceny nového Evoque

Land Rover dorazil na ženevský autosalón s niekoľkými čiastkovými novinkami. Tou predajne najdôležitejšou je modernizovaný Evoque, ktorý dostal nové technológie a predovšetkým motory z radu Ingenium. Spoločnosť mu potom robí tiež niekoľko exemplárov Defendra v špeciálnych edíciách.

O facelifte Range Roveru Evoque sme už všetko podstatné napísali, takže len stručne zhrňme, že vozidlo dostalo nové svetlá, ktoré môžu byť zložené len z diód, do interiéru sa nasťahoval nový multimediálny systém a pod kapotu nové naftové motory radu Ingenium. Ten slabší ponúkne 150 koní, ten silnejší potom 180 koní.

dmp_3095.jpgdmp_3096.jpgdmp_3097.jpg
Omladený Evoque bezpečne spoznáte podľa prepracovanej prednej časti. Slovenská cena modernizovanej verzie štartuje na sume 35 445 eur. 

Modernizovaný Evoque už pozná aj svoje slovenské ceny. Za základnú verziu s pohonom iba predných kolies zaplatíte 35 445 eur, štvorkolka so slabším dieselom vyjde na 37 314 eur a za výkonnejšiu SD4 zaplatíte rovných 40 tisíc eur. Najrýchlejším motorom v ponuke zostáva benzínový štvorvalec Si4 (240 k), ktorý vyjde na 43 731 eur.

dmp_3098.jpgdmp_3113.jpglr_ofi_07.jpg
V Ženeve nechýba ani špeciálna edícia Defendera, ktorý sa už so svojím európskym pôsobením pomaly lúči. Verzia Heritage vyzerá skvele. 

Tohtoročný Ženeva je tiež jedným z posledných autosalónov, kde sa môže Defender prezentovať ešte ako nové auto. Land Rover preto pripravil tri špeciálne verzie. Najlepšie vyzerá podľa nášho názoru Heritage, ktoré sa vracia do čias, kedy Defender ešte niesol označenie Series, druhá verzia je naopak luxusná a volá sa Autobiography. Tá sa ale na slovenskom trhu predávať nebude. Oranžové prevedenie sa volá Adventure.

dmp_3100.jpgdmp_3104.jpgdmp_3108.jpgdmp_3111.jpgdmp_3114.jpglr_ofi_01.jpglr_ofi_02.jpglr_ofi_03.jpglr_ofi_04.jpglr_ofi_05.jpglr_ofi_06.jpglr_ofi_08.jpglr_ofi_10.jpglr_ofi_09.jpglr_ofi_11.jpglr_ofi_12.jpg

 

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY