vytisknout velikost písma Land Rover v Ženeve: Špeciálny Defender a ceny nového Evoque

Land Rover v Ženeve: Špeciálny Defender a ceny nového Evoque

Land Rover dorazil na ženevský autosalón s niekoľkými čiastkovými novinkami. Tou predajne najdôležitejšou je modernizovaný Evoque, ktorý dostal nové technológie a predovšetkým motory z radu Ingenium. Spoločnosť mu potom robí tiež niekoľko exemplárov Defendra v špeciálnych edíciách.

O facelifte Range Roveru Evoque sme už všetko podstatné napísali, takže len stručne zhrňme, že vozidlo dostalo nové svetlá, ktoré môžu byť zložené len z diód, do interiéru sa nasťahoval nový multimediálny systém a pod kapotu nové naftové motory radu Ingenium. Ten slabší ponúkne 150 koní, ten silnejší potom 180 koní.

dmp_3095.jpgdmp_3096.jpgdmp_3097.jpg
Omladený Evoque bezpečne spoznáte podľa prepracovanej prednej časti. Slovenská cena modernizovanej verzie štartuje na sume 35 445 eur. 

Modernizovaný Evoque už pozná aj svoje slovenské ceny. Za základnú verziu s pohonom iba predných kolies zaplatíte 35 445 eur, štvorkolka so slabším dieselom vyjde na 37 314 eur a za výkonnejšiu SD4 zaplatíte rovných 40 tisíc eur. Najrýchlejším motorom v ponuke zostáva benzínový štvorvalec Si4 (240 k), ktorý vyjde na 43 731 eur.

dmp_3098.jpgdmp_3113.jpglr_ofi_07.jpg
V Ženeve nechýba ani špeciálna edícia Defendera, ktorý sa už so svojím európskym pôsobením pomaly lúči. Verzia Heritage vyzerá skvele. 

Tohtoročný Ženeva je tiež jedným z posledných autosalónov, kde sa môže Defender prezentovať ešte ako nové auto. Land Rover preto pripravil tri špeciálne verzie. Najlepšie vyzerá podľa nášho názoru Heritage, ktoré sa vracia do čias, kedy Defender ešte niesol označenie Series, druhá verzia je naopak luxusná a volá sa Autobiography. Tá sa ale na slovenskom trhu predávať nebude. Oranžové prevedenie sa volá Adventure.

dmp_3100.jpgdmp_3104.jpgdmp_3108.jpgdmp_3111.jpgdmp_3114.jpglr_ofi_01.jpglr_ofi_02.jpglr_ofi_03.jpglr_ofi_04.jpglr_ofi_05.jpglr_ofi_06.jpglr_ofi_08.jpglr_ofi_10.jpglr_ofi_09.jpglr_ofi_11.jpglr_ofi_12.jpg

 

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY