vytisknout velikost písma Land Rover v Ženeve: Špeciálny Defender a ceny nového Evoque

Land Rover v Ženeve: Špeciálny Defender a ceny nového Evoque

Land Rover dorazil na ženevský autosalón s niekoľkými čiastkovými novinkami. Tou predajne najdôležitejšou je modernizovaný Evoque, ktorý dostal nové technológie a predovšetkým motory z radu Ingenium. Spoločnosť mu potom robí tiež niekoľko exemplárov Defendra v špeciálnych edíciách.

O facelifte Range Roveru Evoque sme už všetko podstatné napísali, takže len stručne zhrňme, že vozidlo dostalo nové svetlá, ktoré môžu byť zložené len z diód, do interiéru sa nasťahoval nový multimediálny systém a pod kapotu nové naftové motory radu Ingenium. Ten slabší ponúkne 150 koní, ten silnejší potom 180 koní.

dmp_3095.jpgdmp_3096.jpgdmp_3097.jpg
Omladený Evoque bezpečne spoznáte podľa prepracovanej prednej časti. Slovenská cena modernizovanej verzie štartuje na sume 35 445 eur. 

Modernizovaný Evoque už pozná aj svoje slovenské ceny. Za základnú verziu s pohonom iba predných kolies zaplatíte 35 445 eur, štvorkolka so slabším dieselom vyjde na 37 314 eur a za výkonnejšiu SD4 zaplatíte rovných 40 tisíc eur. Najrýchlejším motorom v ponuke zostáva benzínový štvorvalec Si4 (240 k), ktorý vyjde na 43 731 eur.

dmp_3098.jpgdmp_3113.jpglr_ofi_07.jpg
V Ženeve nechýba ani špeciálna edícia Defendera, ktorý sa už so svojím európskym pôsobením pomaly lúči. Verzia Heritage vyzerá skvele. 

Tohtoročný Ženeva je tiež jedným z posledných autosalónov, kde sa môže Defender prezentovať ešte ako nové auto. Land Rover preto pripravil tri špeciálne verzie. Najlepšie vyzerá podľa nášho názoru Heritage, ktoré sa vracia do čias, kedy Defender ešte niesol označenie Series, druhá verzia je naopak luxusná a volá sa Autobiography. Tá sa ale na slovenskom trhu predávať nebude. Oranžové prevedenie sa volá Adventure.

dmp_3100.jpgdmp_3104.jpgdmp_3108.jpgdmp_3111.jpgdmp_3114.jpglr_ofi_01.jpglr_ofi_02.jpglr_ofi_03.jpglr_ofi_04.jpglr_ofi_05.jpglr_ofi_06.jpglr_ofi_08.jpglr_ofi_10.jpglr_ofi_09.jpglr_ofi_11.jpglr_ofi_12.jpg

 

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY