vytisknout velikost písma Land Rover v Ženeve: Špeciálny Defender a ceny nového Evoque

Land Rover v Ženeve: Špeciálny Defender a ceny nového Evoque

Land Rover dorazil na ženevský autosalón s niekoľkými čiastkovými novinkami. Tou predajne najdôležitejšou je modernizovaný Evoque, ktorý dostal nové technológie a predovšetkým motory z radu Ingenium. Spoločnosť mu potom robí tiež niekoľko exemplárov Defendra v špeciálnych edíciách.

O facelifte Range Roveru Evoque sme už všetko podstatné napísali, takže len stručne zhrňme, že vozidlo dostalo nové svetlá, ktoré môžu byť zložené len z diód, do interiéru sa nasťahoval nový multimediálny systém a pod kapotu nové naftové motory radu Ingenium. Ten slabší ponúkne 150 koní, ten silnejší potom 180 koní.

dmp_3095.jpgdmp_3096.jpgdmp_3097.jpg
Omladený Evoque bezpečne spoznáte podľa prepracovanej prednej časti. Slovenská cena modernizovanej verzie štartuje na sume 35 445 eur. 

Modernizovaný Evoque už pozná aj svoje slovenské ceny. Za základnú verziu s pohonom iba predných kolies zaplatíte 35 445 eur, štvorkolka so slabším dieselom vyjde na 37 314 eur a za výkonnejšiu SD4 zaplatíte rovných 40 tisíc eur. Najrýchlejším motorom v ponuke zostáva benzínový štvorvalec Si4 (240 k), ktorý vyjde na 43 731 eur.

dmp_3098.jpgdmp_3113.jpglr_ofi_07.jpg
V Ženeve nechýba ani špeciálna edícia Defendera, ktorý sa už so svojím európskym pôsobením pomaly lúči. Verzia Heritage vyzerá skvele. 

Tohtoročný Ženeva je tiež jedným z posledných autosalónov, kde sa môže Defender prezentovať ešte ako nové auto. Land Rover preto pripravil tri špeciálne verzie. Najlepšie vyzerá podľa nášho názoru Heritage, ktoré sa vracia do čias, kedy Defender ešte niesol označenie Series, druhá verzia je naopak luxusná a volá sa Autobiography. Tá sa ale na slovenskom trhu predávať nebude. Oranžové prevedenie sa volá Adventure.

dmp_3100.jpgdmp_3104.jpgdmp_3108.jpgdmp_3111.jpgdmp_3114.jpglr_ofi_01.jpglr_ofi_02.jpglr_ofi_03.jpglr_ofi_04.jpglr_ofi_05.jpglr_ofi_06.jpglr_ofi_08.jpglr_ofi_10.jpglr_ofi_09.jpglr_ofi_11.jpglr_ofi_12.jpg

 

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY