vytisknout velikost písma Land Rover ukazuje malé Discovery Sport na prvých fotkách a na videu

Land Rover ukazuje malé Discovery Sport na prvých fotkách a na videu

Land Rover sa v blízkej budúcnosti vráti k trom modelovým radom. Okrem základného Defendera a radu Range Rover vznikne tiež rad Discovery, do ktorej sa presťahuje model Freelander. Ako už určite viete, jeho nástupcom sa stane model Discovery Sport. Oficiálne predstavenie je otázkou niekoľkých nasledujúcich týždňov. Dnes automobilka zverejnila prvé snímky a pridala aj video.

Britská novinka dostala maskovanie v podobnom štýle ako Jaguar XE. Auto si teda zatiaľ v celej kráse neprehliadneme, ale niečo je predsa len naznačené. V tomto prípade to je prítomnosť tretieho radu sedadiel dostupná na želanie. Do predaja sa Land Rover Discovery Sport dostane v priebehu budúceho roka.

Existujúce veľké Discovery nedávno prešlo modernizáciou a podľa skorších informácií zostane v ponuke v súčasnej podobe ešte tri roky. Defender má však svoje európske pôsobenie spočítané. Predávať sa bude na európskych trhoch do konca budúceho roka. Čo bude s týmto modelom ďalej, to sa zatiaľ ešte stále nevie.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY