vytisknout velikost písma Land Rover údajne začne vyrábať nový Defender už budúci rok

Land Rover údajne začne vyrábať nový Defender už budúci rok

Po predstavení konceptov DC100 a DC100 Sport sa Land Rover na tému nového Defendra odmlčal. Podľa správ Autocaru to však vyzerá, že sa takpovediac ľady pohli. Automobilka dokončila finálny vzhľad a stanovila termín zahájenia výroby.

Defender novej generácie sa nakoniec bude od konceptov líšiť. Zostanú jednoduché tvary, ale auto by malo byť drsnejšia. Návrh už je údajne podpísaný. Výroba novej generácie by mala odštartovať koncom budúceho roka. Termín to určite nie je náhodný, pretože budúci rok je pre súčasnú verziu Defendera posledným na európskych trhoch.

Otázkou zostáva, kedy presne Land Rover nový Defender predstaví a isté tiež nie je, či sa ešte pred tým neobjaví na niektorom z autosalónov štúdie, ktorá by predchádzala sériovú verziu. Podľa zdrojov Autocaru je potreba dosiahnuť na 50 000 predaných kusov za rok, aby sa vozidlo automobilke vyplatilo.

Nový Defender je pre Land Rover pomerne veľký "oriešok". Po prvé je potrebné urobiť voz atraktívnejší pre širší okruh zákazníkov, po druhé nemožno naštvať existujúcich fanúšikov tejto terénnej legendy a za tretie by nemala druhá generácia konkurovať modelu Discovery, ktorý má vlastne presne to, čo by mal spĺňať aj nový Defender.

dc100_1.jpgdc100_2.jpgdc100_3.jpgdc100_4.jpgdc100_5.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY