vytisknout velikost písma Land Rover údajne začne vyrábať nový Defender už budúci rok

Land Rover údajne začne vyrábať nový Defender už budúci rok

Po predstavení konceptov DC100 a DC100 Sport sa Land Rover na tému nového Defendra odmlčal. Podľa správ Autocaru to však vyzerá, že sa takpovediac ľady pohli. Automobilka dokončila finálny vzhľad a stanovila termín zahájenia výroby.

Defender novej generácie sa nakoniec bude od konceptov líšiť. Zostanú jednoduché tvary, ale auto by malo byť drsnejšia. Návrh už je údajne podpísaný. Výroba novej generácie by mala odštartovať koncom budúceho roka. Termín to určite nie je náhodný, pretože budúci rok je pre súčasnú verziu Defendera posledným na európskych trhoch.

Otázkou zostáva, kedy presne Land Rover nový Defender predstaví a isté tiež nie je, či sa ešte pred tým neobjaví na niektorom z autosalónov štúdie, ktorá by predchádzala sériovú verziu. Podľa zdrojov Autocaru je potreba dosiahnuť na 50 000 predaných kusov za rok, aby sa vozidlo automobilke vyplatilo.

Nový Defender je pre Land Rover pomerne veľký "oriešok". Po prvé je potrebné urobiť voz atraktívnejší pre širší okruh zákazníkov, po druhé nemožno naštvať existujúcich fanúšikov tejto terénnej legendy a za tretie by nemala druhá generácia konkurovať modelu Discovery, ktorý má vlastne presne to, čo by mal spĺňať aj nový Defender.

dc100_1.jpgdc100_2.jpgdc100_3.jpgdc100_4.jpgdc100_5.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY