vytisknout velikost písma Land Rover údajne postaví čisto terénny Range Rover

Land Rover údajne postaví čisto terénny Range Rover

Špeciálna divízia spoločnosti Jaguar-Land Rover, ktorá má na starosti stavbu zákazkových vozidiel, limitovaných edícií a vôbec veľmi zaujímavých projektov, sa teraz pustí do stavby čisto terénneho Range Roveru. V rozhovore pre magazín Auto Express to naznačil priamo šéf divízie SVO John Edwards.

Automobilka vyhodnotila, že je medzi zákazníkmi pomerne veľký dopyt práve po takých autách, ktoré budú trochu vyčnievať. Výrobca tak údajne pripravuje stavbu čisto terénneho veľkého Range Roveru. Odlišovať sa bude nielen dizajnom, ale aj použitou technikou a samozrejme naladením.

Súčasný vrcholný Range Rover je v teréne mimoriadne schopné auto, ale napriek tomu vraj majú zákazníci trochu strach s ním vyraziť do drsných podmienok. To by im mal nový model pomôcť prekonať. Automobilka také auto vybaví odolnejšími materiálmi alebo takými, ktoré pôjdu ľahko a lacno vymeniť alebo očistiť.

Napríklad pre interiér chystá Land Rover nový druh poťahov sedačiek, ktoré majú byť veľmi odolné. Nové auto dostane ešte vyšší podvozok a veľké terénne pneumatiky. Vozidlo bude mať aj silnejšiu ochranu podvozku a motora a niekoľko detailov, ktoré ho výrazne odlíšia, napríklad sanie motora vyvedené na strechu. Ohľadom termínov uvedenia na trh ale ešte nepadlo ani slovo.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY