vytisknout velikost písma Land Rover údajne postaví čisto terénny Range Rover

Land Rover údajne postaví čisto terénny Range Rover

Špeciálna divízia spoločnosti Jaguar-Land Rover, ktorá má na starosti stavbu zákazkových vozidiel, limitovaných edícií a vôbec veľmi zaujímavých projektov, sa teraz pustí do stavby čisto terénneho Range Roveru. V rozhovore pre magazín Auto Express to naznačil priamo šéf divízie SVO John Edwards.

Automobilka vyhodnotila, že je medzi zákazníkmi pomerne veľký dopyt práve po takých autách, ktoré budú trochu vyčnievať. Výrobca tak údajne pripravuje stavbu čisto terénneho veľkého Range Roveru. Odlišovať sa bude nielen dizajnom, ale aj použitou technikou a samozrejme naladením.

Súčasný vrcholný Range Rover je v teréne mimoriadne schopné auto, ale napriek tomu vraj majú zákazníci trochu strach s ním vyraziť do drsných podmienok. To by im mal nový model pomôcť prekonať. Automobilka také auto vybaví odolnejšími materiálmi alebo takými, ktoré pôjdu ľahko a lacno vymeniť alebo očistiť.

Napríklad pre interiér chystá Land Rover nový druh poťahov sedačiek, ktoré majú byť veľmi odolné. Nové auto dostane ešte vyšší podvozok a veľké terénne pneumatiky. Vozidlo bude mať aj silnejšiu ochranu podvozku a motora a niekoľko detailov, ktoré ho výrazne odlíšia, napríklad sanie motora vyvedené na strechu. Ohľadom termínov uvedenia na trh ale ešte nepadlo ani slovo.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY