vytisknout velikost písma Land Rover údajne postaví čisto terénny Range Rover

Land Rover údajne postaví čisto terénny Range Rover

Špeciálna divízia spoločnosti Jaguar-Land Rover, ktorá má na starosti stavbu zákazkových vozidiel, limitovaných edícií a vôbec veľmi zaujímavých projektov, sa teraz pustí do stavby čisto terénneho Range Roveru. V rozhovore pre magazín Auto Express to naznačil priamo šéf divízie SVO John Edwards.

Automobilka vyhodnotila, že je medzi zákazníkmi pomerne veľký dopyt práve po takých autách, ktoré budú trochu vyčnievať. Výrobca tak údajne pripravuje stavbu čisto terénneho veľkého Range Roveru. Odlišovať sa bude nielen dizajnom, ale aj použitou technikou a samozrejme naladením.

Súčasný vrcholný Range Rover je v teréne mimoriadne schopné auto, ale napriek tomu vraj majú zákazníci trochu strach s ním vyraziť do drsných podmienok. To by im mal nový model pomôcť prekonať. Automobilka také auto vybaví odolnejšími materiálmi alebo takými, ktoré pôjdu ľahko a lacno vymeniť alebo očistiť.

Napríklad pre interiér chystá Land Rover nový druh poťahov sedačiek, ktoré majú byť veľmi odolné. Nové auto dostane ešte vyšší podvozok a veľké terénne pneumatiky. Vozidlo bude mať aj silnejšiu ochranu podvozku a motora a niekoľko detailov, ktoré ho výrazne odlíšia, napríklad sanie motora vyvedené na strechu. Ohľadom termínov uvedenia na trh ale ešte nepadlo ani slovo.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY