vytisknout velikost písma Land Rover predáva na Techno Classica 25 nových modelov Series I

Land Rover predáva na Techno Classica 25 nových modelov Series I

Historickým modelom sa venuje aj automobilka Land Rover. Na essenskej show Techno Classica predáva 25 plne zrenovovaných Land Roverov Série I. Je to vlastne prvá generácia pôvodného Land Roveru a celá séria sa volá Land Rover Series I Reborn, teda Znovuzrodený. Vybrané autá vzniknú prakticky od základov ako úplne nové.

01.jpg02.jpg03.jpgPôvodný Land Rover Series I sa vyrábal v rokoch 1948 až 1958. Karoséria bola z hliníka, pretože to bol jediný materiál, ktorého bolo po vojne dostatok

Špecialisti Land Roveru našli a zachránili 25 vhodných áut na renováciu a postupne ich budú opravovať a uvádzať do pôvodného stavu, ako by práve opustili brány továrne. Prípadní záujemcovia sa tak môžu vydať na naozaj zaujímavú cestu späť v čase do povojnových rokov.

Zákazník si vyberie model, ktorý mu najviac sedí a dokonca si bude môcť vybrať aj jednu z originálnych pôvodných farieb: Bronze Green, Dove Grey, Light Green, Poppy Red alebo RAF Blue.

04.jpg05.jpg06.jpgPrípadní záujemcovia o jeden z 25 renovovaných kusov Serie I si budú môcť vybrať aj originálnu farbu a zúčastniť sa celého procesu dôkladnej prestavby

Prvá séria Land Roverov sa vyrábala od roku 1948 do roku 1958. Potom nasledovali ešte ďalšie tri série, až sa z Land Roveru stal dnes už ukončený Defender. Pod kapotou bola najprv tisícšesťstovka s výkonom 50 koní, neskôr pribudol trochu silnejší dvojliter s výrazne lepším krútiacim momentom.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY