vytisknout velikost písma Land Rover Heritage Parts: Originálne diely pre britských veteránov

Land Rover Heritage Parts: Originálne diely pre britských veteránov

Oddelenie Jaguar Land Rover Special Operations už poznáme. Stavia špeciality typu Range Rover SVR a podobné. Súčasťou je však aj divízia Jaguar Heritage, ktorá taktiež už nejaký ten piatok funguje. Aktuálne britská automobilka prišla s dobrou správou určenou pre všetkých majiteľov starších Land Roverov. Do portfólia oddelenia "špeciálnych záležitostí" totiž po novom pribudla divízia Land Rover Heritage Parts.

Land Rover tak začne vyrábať a predávať diely pre modely staršie viac ako desať rokov. Originálne diely bude možné kúpiť na prvé Range Rovery, Discovery a postupne sa bude navyšovať aj počet dielov určených pre Land Rover Series I, II a III. Všetko bude vyrábané pôvodnými postupmi a na všetko bude prirodzene aj záruka.

Len tak na okraj, tento rok v Európe skončí výroba legendárneho Defendra, no Land Rover sľúbil, že originálne diely na toto auto bude možné zohnať ešte počas nasledujúcich pätnástich rokov. Produkciu obstará opäť nová divízia Land Rover Heritage Parts.

Jaguar Land Rover sa týmito aktivitami chce starať o svoje bohaté historické dedičstvo a dopriať adekvátnu starostlivosť verným zákazníkom, čo je určite viac než chvályhodné. V lete navyše budú tieto aktivity ešte rozšírené o program Land Rover Heritage Drives, v rámci ktorého dostanú účastníci možnosť riadiť historický Land Rover.

SO_LR_Heritage_Launch_Range_Rover_Classic_1970_140415_01_LowRes.jpgSO_LR_Heritage_Launch_Range_Rover_Classic_1970_140415_02_LowRes.jpgSO_LR_Heritage_Launch_Range_Rover_Classic_1970_140415_03_LowRes.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY