vytisknout velikost písma Land Rover Heritage Parts: Originálne diely pre britských veteránov

Land Rover Heritage Parts: Originálne diely pre britských veteránov

Oddelenie Jaguar Land Rover Special Operations už poznáme. Stavia špeciality typu Range Rover SVR a podobné. Súčasťou je však aj divízia Jaguar Heritage, ktorá taktiež už nejaký ten piatok funguje. Aktuálne britská automobilka prišla s dobrou správou určenou pre všetkých majiteľov starších Land Roverov. Do portfólia oddelenia "špeciálnych záležitostí" totiž po novom pribudla divízia Land Rover Heritage Parts.

Land Rover tak začne vyrábať a predávať diely pre modely staršie viac ako desať rokov. Originálne diely bude možné kúpiť na prvé Range Rovery, Discovery a postupne sa bude navyšovať aj počet dielov určených pre Land Rover Series I, II a III. Všetko bude vyrábané pôvodnými postupmi a na všetko bude prirodzene aj záruka.

Len tak na okraj, tento rok v Európe skončí výroba legendárneho Defendra, no Land Rover sľúbil, že originálne diely na toto auto bude možné zohnať ešte počas nasledujúcich pätnástich rokov. Produkciu obstará opäť nová divízia Land Rover Heritage Parts.

Jaguar Land Rover sa týmito aktivitami chce starať o svoje bohaté historické dedičstvo a dopriať adekvátnu starostlivosť verným zákazníkom, čo je určite viac než chvályhodné. V lete navyše budú tieto aktivity ešte rozšírené o program Land Rover Heritage Drives, v rámci ktorého dostanú účastníci možnosť riadiť historický Land Rover.

SO_LR_Heritage_Launch_Range_Rover_Classic_1970_140415_01_LowRes.jpgSO_LR_Heritage_Launch_Range_Rover_Classic_1970_140415_02_LowRes.jpgSO_LR_Heritage_Launch_Range_Rover_Classic_1970_140415_03_LowRes.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY