vytisknout velikost písma Land Rover Discovery Sport už má tiež nové motory Ingenium

Land Rover Discovery Sport už má tiež nové motory Ingenium

Krátko po svojom príchode na trh dostal Land Rover Discovery Sport technický facelift. Na miesto starých dieselov pôvodom z Freelanderu sa pod kapotu sťahujú motory radu Ingenium. Prví záujemcovia si môžu voz s novou technikou objednať už v máji.

Pôvodne Land Rover hovoril o tom, že Discovery Sport dostane motory Ingenium až budúci rok, ale realita je nakoniec trochu rýchlejšia. Už od mája si môžete nové naftové dvojlitrové štvorvalce, ktoré dostal ako prvý Jaguar XE, objednať aj v kombinácii s novým britským SUV. Ponúkať sa budú vo verziách s výkonom 110 kW (150 k) a 132 kW (180 k).

Príchod nových dieselov znamená menšiu produkciu emisií a nižšiu spotrebu. Tá by sa mala pohybovať v kombinácii okolo piatich litrov. Produkciu emisií znižuje okrem iného aj systém vstrekovania močoviny. Silnejší diesel potom rozbehne Discovery Sport z nuly na stovku za 8,9 s.

Spolu s nástupom nových motorov prichádza tiež novinka v podobe ekologicky zameranej verzie E-Capability. Také vozidlo spoznáte podľa modrého nápisu Sport, pričom ide o päťmiestnu variantu postavenú na osemnásťpalcových kolesách s pneumatikami s nízkym valivým odporom, upravené je tiež riadenie motora a stály prevod.

getthumbnail.jpggetthumbnail (1).jpggetthumbnail (3).jpggetthumbnail (4).jpggetthumbnail (5).jpggetthumbnail (6).jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY