vytisknout velikost písma Land Rover Discovery Sport ukazuje interiér na prvých fotkách a na videu

Land Rover Discovery Sport ukazuje interiér na prvých fotkách a na videu

Land Rover pokračuje v postupnom odhaľovaní nového Discovery Sport. Po prvých fotkách "maskovaného / nemaskovaného" vozidla a krátkom videu z testov sa dnes môžeme prvýkrát pozrieť do interiéru.

Bohužiaľ prvé fotky aj video odhaľujú v podstate len to, čo už vieme z predošlých správ. Interiér dostane sedemmiestnu koncepciu, pričom prostredná rada bude posuvná. Tešiť sa tiež evidentne môžeme na veľké panoramatické okno a veľmi pravdepodobne dorazí aj nový multimediálny systém, ktorý nám automobilka nedávno predstavila v kontexte Jaguaru XE.

Ďalšie podrobnosti očakávajme v nasledujúcich týždňoch. Najneskôr tretieho septembra si budeme môcť vozidlo prehliadnuť kompletne celé. Discovery Sport v ponuke automobilky nahradí Freelander, ktorý definitívne zmizne a Land Rover sa tak vráti k trom tradičným modelovým radám.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY