vytisknout velikost písma Land Rover Discovery Sport odhalený ešte pred premiérou

Land Rover Discovery Sport odhalený ešte pred premiérou

Oficiálna premiéra nového Land Roveru Discovery Sport je naplánovaná na tretieho septembra, už dnes ale môžeme dizajn tejto novinky vyhlásiť v podstate za odhalený. Dôvodom je fotografia, ktorú zverejnili kolegovia z Worldcarfans.com. Tá síce zachytáva iba zmenšené modely nástupcu Freelandera, no o finálnej podobe nám aj toto dáva predstavu viac ako dobrú.

O všetkých ostatných doteraz známych skutočnostiach sme už písali. Preto len v stručnosti zopakujme napríklad to, že Discovery Sport ponúkne sedemmiestny interiér, pričom prostredná rada bude posuvná. Land Rover tiež skôr upozornil na tvrdé testy tejto novinky, v rámci ktorých sa skúšal okrem iného 600 mm hlboký brod.

Presné detaily budú nasledovať veľmi skoro. Podľa neoficiálnych informácií potom môžeme očakávať okrem zástupu štvorvalcových motorov dokonca aj vrcholné prevedenie SVR. To by údajne mohlo používať kompresorom preplňovaný trojlitrový šesťvalec.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY