vytisknout velikost písma Land Rover Discovery 5 sa ukáže v New Yorku, zatiaľ ako koncept

Land Rover Discovery 5 sa ukáže v New Yorku, zatiaľ ako koncept

Automobilka Jaguar Land Rover prisľúbila, že na autosalón v New Yorku privezie koncepčnú štúdiu Land Rover Discovery Vision. Jej zmyslom je naznačiť, ako budú vyzerať modely novej samostatnej rady Discovery.

lr_discovery_vision_concept_teaser_030414-1-.jpg
Prvý obrázok, ktorý naznačuje podobu budúceho Land Roveru Discovery

Zverejnená obrazová upútavka naznačuje SUV s minimálnym predným previsom a výazne klinovitým profilom pontónu, ale s tradične vyvýšenou strechou v zadnej časti, ako má aj súčasné Discovery. Môžeme predpokladať, že koncepcia bude premietnutím štýlotvorných detailov nového Range Roveru do "rodinných" proporcií Discovery.

Land Rover Discovery je až sedemmiestne veľké SUV so značnými terénnymi schopnosťami. V budúcnosti z neho má vzniknúť samostatná modelová rada po vzore Range Roveru, ku ktorému sa počas rokov pridal Range Rover Sport a malý Range Rover Evoque. Podľa dostupných informácií sa do novej rodiny Discovery zaradí aj nástupca Land Roveru Freelander.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY