vytisknout velikost písma Land Rover Defender opäť dostal osemvalec. Tentokrát od Jaguaru

Land Rover Defender opäť dostal osemvalec. Tentokrát od Jaguaru

Land Rover Defender má síce svoje dni na európskych trhoch spočítané, ale to neznamená, že by nemohli vznikať ďalšie nové tuningové úpravy.

Nedávno sme písali o šesťkolesovej verzii Defender 110 osadenej osemvalcom, dnes prichádza ďalšia správa o úprave, ktorá opäť znamená inštaláciu osemvalcového motora. Ten má ale tentoraz pôvod u materskej automobilky.

Spoločnosť JE Engineering predstavila úpravu, vďaka ktorej dostanete do vášho defíka preplňovaný päťlitrový osemvalec známy z vrcholných verzií rôznych modelov Jaguar a Land Rover. Jeho maximálny výkon činí 354 kW (481 koní) a spolupracuje so šesťstupňovou automatickou prevodovkou.

Samozrejmosťou je upravený podvozok, no ľudia od JE uvádzajú, že síce dokážu urobiť z tejto terénnej krabice auto relatívne schopné ostrej jazdy po ceste, ale konečné riešenie závisí na zákazníkovi.

Ak máte záujem, pripravte si poriadny balík peňazí. Kto si bude chcieť kúpiť nové auto, ten bude potrebovať približne 200 tisíc eur. Nejakú menšiu sumu môžete ušetriť tým, že do JE Engineering priveziete vlastný Defender.

Prestavba je totiž možná u všetkých verzií a nerieši sa ani pravostranné alebo ľavostranné riadenie. V pláne je séria evidujúca 25 áut.

jemotor_1.jpgjemotor_2.jpgjemotor_3.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY