vytisknout velikost písma Land Rover Defender opäť dostal osemvalec. Tentokrát od Jaguaru

Land Rover Defender opäť dostal osemvalec. Tentokrát od Jaguaru

Land Rover Defender má síce svoje dni na európskych trhoch spočítané, ale to neznamená, že by nemohli vznikať ďalšie nové tuningové úpravy.

Nedávno sme písali o šesťkolesovej verzii Defender 110 osadenej osemvalcom, dnes prichádza ďalšia správa o úprave, ktorá opäť znamená inštaláciu osemvalcového motora. Ten má ale tentoraz pôvod u materskej automobilky.

Spoločnosť JE Engineering predstavila úpravu, vďaka ktorej dostanete do vášho defíka preplňovaný päťlitrový osemvalec známy z vrcholných verzií rôznych modelov Jaguar a Land Rover. Jeho maximálny výkon činí 354 kW (481 koní) a spolupracuje so šesťstupňovou automatickou prevodovkou.

Samozrejmosťou je upravený podvozok, no ľudia od JE uvádzajú, že síce dokážu urobiť z tejto terénnej krabice auto relatívne schopné ostrej jazdy po ceste, ale konečné riešenie závisí na zákazníkovi.

Ak máte záujem, pripravte si poriadny balík peňazí. Kto si bude chcieť kúpiť nové auto, ten bude potrebovať približne 200 tisíc eur. Nejakú menšiu sumu môžete ušetriť tým, že do JE Engineering priveziete vlastný Defender.

Prestavba je totiž možná u všetkých verzií a nerieši sa ani pravostranné alebo ľavostranné riadenie. V pláne je séria evidujúca 25 áut.

jemotor_1.jpgjemotor_2.jpgjemotor_3.jpg

Dlho očakávaný test: Porsche Macan 2.0T

Dlho očakávaný test: Porsche Macan 2.0T

Nájdu sa mnohí, ktorí odošlú Porsche kvôli štvorvalcovému crossoveru kade ľahšie. Faktom ale je, že toto auto svoj predajný zmysel má a funguje veľmi dobre.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Volkswagen Golf VII je skvelý, ale dieselu by sme sa vyhli

Test jazdenky: Volkswagen Golf VII

Ak vás moderný Golf VII láka ako ojazdené auto, dobre si rozmyslite, čo chcete.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY