vytisknout velikost písma Land Rover Defender by sa mohol vyrábať v Poľsku alebo v Maďarsku

Land Rover Defender by sa mohol vyrábať v Poľsku alebo v Maďarsku

Jaguar Land Rover aktuálne rieši celkom zaujímavý problém. V blízkej budúcnosti by sa mala začať výroba hneď niekoľkých nových modelov, ale súčasné továrne sa už so svojou kapacitou blížia maximu. Podľa posledných správ britská automobilka údajne potrebuje ďalšiu továreň a tá by mala stáť v Poľsku alebo v Maďarsku.

S týmito informáciami prišiel britský Autocar, podľa ktorého by sa nová továreň mala postarať o pripravovanú novú generáciu Land Roveru Defender a prípadne aj o nové veľké Discovery. Celkovo to vyzerá, že sa modely Jaguar spolu s radom Range Rover budú vyrábať ďalej vo Veľkej Británii a modely Land Rover inde v Európe.

Spoločnosť Jaguar Land Rover aktuálne používa tri továrne (Castle Bromwich, Solihull a Halewood). Kde presne bude stáť štvrtý závod, to sa s istotou ešte nevie. Podľa Autocaru je pravdepodobnejšou možnosťou Maďarsko, respektíve okolie mesta Györ. Dôvodom má byť prítomnosť ďalších dodávateľov, pretože sa tu vyrába napríklad Audi TT.

Kedy by sa mala nová továreň začať stavať, o tom sa správy nezmieňujú. Land Rover Defender tento rok v Európe každopádne skončí a náhrada je podľa oficiálnych zdrojov zatiaľ v nedohľadne.

_DSC1014.jpg_DSC1037.jpg_DSC1041.jpg
Zdroj: Autocar

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY