vytisknout velikost písma Land Rover Defender by sa mohol vyrábať v Poľsku alebo v Maďarsku

Land Rover Defender by sa mohol vyrábať v Poľsku alebo v Maďarsku

Jaguar Land Rover aktuálne rieši celkom zaujímavý problém. V blízkej budúcnosti by sa mala začať výroba hneď niekoľkých nových modelov, ale súčasné továrne sa už so svojou kapacitou blížia maximu. Podľa posledných správ britská automobilka údajne potrebuje ďalšiu továreň a tá by mala stáť v Poľsku alebo v Maďarsku.

S týmito informáciami prišiel britský Autocar, podľa ktorého by sa nová továreň mala postarať o pripravovanú novú generáciu Land Roveru Defender a prípadne aj o nové veľké Discovery. Celkovo to vyzerá, že sa modely Jaguar spolu s radom Range Rover budú vyrábať ďalej vo Veľkej Británii a modely Land Rover inde v Európe.

Spoločnosť Jaguar Land Rover aktuálne používa tri továrne (Castle Bromwich, Solihull a Halewood). Kde presne bude stáť štvrtý závod, to sa s istotou ešte nevie. Podľa Autocaru je pravdepodobnejšou možnosťou Maďarsko, respektíve okolie mesta Györ. Dôvodom má byť prítomnosť ďalších dodávateľov, pretože sa tu vyrába napríklad Audi TT.

Kedy by sa mala nová továreň začať stavať, o tom sa správy nezmieňujú. Land Rover Defender tento rok v Európe každopádne skončí a náhrada je podľa oficiálnych zdrojov zatiaľ v nedohľadne.

_DSC1014.jpg_DSC1037.jpg_DSC1041.jpg
Zdroj: Autocar

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY