vytisknout velikost písma Lancia Delta Concept: ako by chcela vyjsť z obrázkov...

Talian Angelo Granata si dal tú prácu a do grafickej podoby doviedol svoje predstavy o nástupcovi slávnej Delty HF Integrale.
Lancia Delta Concept: ako by chcela vyjsť z obrázkov...
Zoznam kapitol
  1. Lancia Delta Concept
  2. Fotogaléria

Pod našim článkom, v ktorom sme vám nedávno pripomenuli život modelu Lancia Delta predstaveného v roku 1979, sa strhla búrlivá diskusia o tom, či je Lancia značkou športových áut, alebo nie. Pravdou je, že najmä neskoršie prevedenie Lancia Delta HF Integrale patrí k najviac ceneným autám svojej doby a kategórie a že mnohí z priaznivcov automobilov by radi uvítali jeho adekvátneho nástupcu.

Lancia Delta Granata 05.jpgLancia Delta Granata 13.jpgLancia Delta Granata 01.jpgLancia Delta Granata 02.jpg
Lancia Delta Concept z pera stylistu Angela Granaty

V Lancii zatiaľ na svoju minulosť evidentne nemyslia, a tak prišiel stylista Angelo Granata, ktorý odkaz Delty HF Integrale previedol do modernej podoby. A zvlášť na niektorých jeho obrázkoch vyzerá Lancia Delta Concept tak dobre a uveriteľne, ako by sa jej chcelo okamžite vyraziť na cestu. Jeho kreácie vzdávajú hold pôvodnej Delte HF Integrale nielen "štvorakou" maskou, ale aj do strán vytiahnutými blatníkmi, ostro rezanými rysmi alebo širokými stĺpikmi C.

Delta Concept má byť štúdiou ľahkého a kompaktného vozidla, ktorý stojí na podvozku s rázvorom náprav 2 630 mm a je 4 270 mm dlhý, 1 850 mm široký a len 1 380 mm vysoký. Angelo pod kapotu svojej vízie vstaval moderný zážihový štvorvalec 1750 TBi (aktuálne známy aj z Alfy Romeo 4C) s výkonom 235 koní (173 kW) pri 5 500 ot./min.

Lancia Delta Granata 07.jpgLancia Delta Granata 03.jpgLancia Delta Granata 04.jpgLancia Delta Granata 11.jpg
Zvlášť na niektorých obrázkoch vyzerá Delta Concept naozaj dobre...

Krútiaci moment má byť skrz nešpecifikovanú sústavu prenášaný na všetky kolesá a vozidlo s ním zrýchli z 0 na 100 km/h za 6,2 s a dosiahne rýchlosť 242 km/h. Sériovej výroby tohto vydareného konceptu sa nedočkáme, ale prečo si trochu nezasnívať...

Zdroj: angelogranata.com

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY