vytisknout velikost písma Lancia Delta Concept: ako by chcela vyjsť z obrázkov...

Talian Angelo Granata si dal tú prácu a do grafickej podoby doviedol svoje predstavy o nástupcovi slávnej Delty HF Integrale.
Lancia Delta Concept: ako by chcela vyjsť z obrázkov...
Zoznam kapitol
  1. Lancia Delta Concept
  2. Fotogaléria

Pod našim článkom, v ktorom sme vám nedávno pripomenuli život modelu Lancia Delta predstaveného v roku 1979, sa strhla búrlivá diskusia o tom, či je Lancia značkou športových áut, alebo nie. Pravdou je, že najmä neskoršie prevedenie Lancia Delta HF Integrale patrí k najviac ceneným autám svojej doby a kategórie a že mnohí z priaznivcov automobilov by radi uvítali jeho adekvátneho nástupcu.

Lancia Delta Granata 05.jpgLancia Delta Granata 13.jpgLancia Delta Granata 01.jpgLancia Delta Granata 02.jpg
Lancia Delta Concept z pera stylistu Angela Granaty

V Lancii zatiaľ na svoju minulosť evidentne nemyslia, a tak prišiel stylista Angelo Granata, ktorý odkaz Delty HF Integrale previedol do modernej podoby. A zvlášť na niektorých jeho obrázkoch vyzerá Lancia Delta Concept tak dobre a uveriteľne, ako by sa jej chcelo okamžite vyraziť na cestu. Jeho kreácie vzdávajú hold pôvodnej Delte HF Integrale nielen "štvorakou" maskou, ale aj do strán vytiahnutými blatníkmi, ostro rezanými rysmi alebo širokými stĺpikmi C.

Delta Concept má byť štúdiou ľahkého a kompaktného vozidla, ktorý stojí na podvozku s rázvorom náprav 2 630 mm a je 4 270 mm dlhý, 1 850 mm široký a len 1 380 mm vysoký. Angelo pod kapotu svojej vízie vstaval moderný zážihový štvorvalec 1750 TBi (aktuálne známy aj z Alfy Romeo 4C) s výkonom 235 koní (173 kW) pri 5 500 ot./min.

Lancia Delta Granata 07.jpgLancia Delta Granata 03.jpgLancia Delta Granata 04.jpgLancia Delta Granata 11.jpg
Zvlášť na niektorých obrázkoch vyzerá Delta Concept naozaj dobre...

Krútiaci moment má byť skrz nešpecifikovanú sústavu prenášaný na všetky kolesá a vozidlo s ním zrýchli z 0 na 100 km/h za 6,2 s a dosiahne rýchlosť 242 km/h. Sériovej výroby tohto vydareného konceptu sa nedočkáme, ale prečo si trochu nezasnívať...

Zdroj: angelogranata.com

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY