vytisknout velikost písma Lancia Delta Concept: ako by chcela vyjsť z obrázkov...

Talian Angelo Granata si dal tú prácu a do grafickej podoby doviedol svoje predstavy o nástupcovi slávnej Delty HF Integrale.
Lancia Delta Concept: ako by chcela vyjsť z obrázkov...
Zoznam kapitol
  1. Lancia Delta Concept
  2. Fotogaléria

Pod našim článkom, v ktorom sme vám nedávno pripomenuli život modelu Lancia Delta predstaveného v roku 1979, sa strhla búrlivá diskusia o tom, či je Lancia značkou športových áut, alebo nie. Pravdou je, že najmä neskoršie prevedenie Lancia Delta HF Integrale patrí k najviac ceneným autám svojej doby a kategórie a že mnohí z priaznivcov automobilov by radi uvítali jeho adekvátneho nástupcu.

Lancia Delta Granata 05.jpgLancia Delta Granata 13.jpgLancia Delta Granata 01.jpgLancia Delta Granata 02.jpg
Lancia Delta Concept z pera stylistu Angela Granaty

V Lancii zatiaľ na svoju minulosť evidentne nemyslia, a tak prišiel stylista Angelo Granata, ktorý odkaz Delty HF Integrale previedol do modernej podoby. A zvlášť na niektorých jeho obrázkoch vyzerá Lancia Delta Concept tak dobre a uveriteľne, ako by sa jej chcelo okamžite vyraziť na cestu. Jeho kreácie vzdávajú hold pôvodnej Delte HF Integrale nielen "štvorakou" maskou, ale aj do strán vytiahnutými blatníkmi, ostro rezanými rysmi alebo širokými stĺpikmi C.

Delta Concept má byť štúdiou ľahkého a kompaktného vozidla, ktorý stojí na podvozku s rázvorom náprav 2 630 mm a je 4 270 mm dlhý, 1 850 mm široký a len 1 380 mm vysoký. Angelo pod kapotu svojej vízie vstaval moderný zážihový štvorvalec 1750 TBi (aktuálne známy aj z Alfy Romeo 4C) s výkonom 235 koní (173 kW) pri 5 500 ot./min.

Lancia Delta Granata 07.jpgLancia Delta Granata 03.jpgLancia Delta Granata 04.jpgLancia Delta Granata 11.jpg
Zvlášť na niektorých obrázkoch vyzerá Delta Concept naozaj dobre...

Krútiaci moment má byť skrz nešpecifikovanú sústavu prenášaný na všetky kolesá a vozidlo s ním zrýchli z 0 na 100 km/h za 6,2 s a dosiahne rýchlosť 242 km/h. Sériovej výroby tohto vydareného konceptu sa nedočkáme, ale prečo si trochu nezasnívať...

Zdroj: angelogranata.com

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY