vytisknout velikost písma Lancer Evo končí aj v Amerike. Na rozlúčku prichádza Final Edition

Lancer Evo končí aj v Amerike. Na rozlúčku prichádza Final Edition

Mitsubishi dobrovoľne ukončilo večné súperenie so Subaru WRX STI. U nás už legendárne Evo nekúpite, ale rôzne po svete sa ešte predáva. Ako napríklad na americkom trhu. Lenže aj tam sa jeho pôsobenie chýli ku svojmu koncu, aj tam prišiel čas na lúčenie. A preto bola predstavená Final Edition.

Špeciálnu záverečnú verziu spoznáte podľa čiernej hliníkovej strechy, tmavo chrómových diskov kolies od spoločnosti Enke, lesklo čiernej časti nárazníka alebo jednoducho podľa nápisu Final Edition na zadku. Do interiéru potom dostala špeciálna verzia plaketu s poradovým číslom a červenú kontrastnú niť na sedadlá, volant, radiacu páku alebo tiež koberčeky.

O pohon sa stará preplňovaný benzínový dvojliter s výkonom 226 kW (307 k) a s krútiacim momentom 414 Nm. Päťstupňová prevodovka dostala skrátené dráhy radenia, posilnili sa tiež brzdy a podvozok dostal tlmiče Bilstein, respektíve pružiny Eibach.

Ako ste už asi pochopili, prípadní záujemcovia sa budú musieť pre svoje vozidlo vypraviť do Ameriky. Celá Final Edition je limitovaná počtom 1600 kusov.  

evo_23.jpgevo_24.jpgevo_25.jpgevo_26.jpgevo_27.jpgevo_28.jpgevo_21.jpgevo_01.jpgevo_02.jpgevo_03.jpgevo_10.jpgevo_04.jpgevo_05.jpgevo_06.jpgevo_07.jpgevo_08.jpgevo_11.jpgevo_12.jpgevo_13.jpgevo_14.jpgevo_15.jpgevo_16.jpgevo_17.jpgevo_18.jpgevo_19.jpgevo_20.jpgevo_22.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY