vytisknout velikost písma Lancer Evo končí aj v Amerike. Na rozlúčku prichádza Final Edition

Lancer Evo končí aj v Amerike. Na rozlúčku prichádza Final Edition

Mitsubishi dobrovoľne ukončilo večné súperenie so Subaru WRX STI. U nás už legendárne Evo nekúpite, ale rôzne po svete sa ešte predáva. Ako napríklad na americkom trhu. Lenže aj tam sa jeho pôsobenie chýli ku svojmu koncu, aj tam prišiel čas na lúčenie. A preto bola predstavená Final Edition.

Špeciálnu záverečnú verziu spoznáte podľa čiernej hliníkovej strechy, tmavo chrómových diskov kolies od spoločnosti Enke, lesklo čiernej časti nárazníka alebo jednoducho podľa nápisu Final Edition na zadku. Do interiéru potom dostala špeciálna verzia plaketu s poradovým číslom a červenú kontrastnú niť na sedadlá, volant, radiacu páku alebo tiež koberčeky.

O pohon sa stará preplňovaný benzínový dvojliter s výkonom 226 kW (307 k) a s krútiacim momentom 414 Nm. Päťstupňová prevodovka dostala skrátené dráhy radenia, posilnili sa tiež brzdy a podvozok dostal tlmiče Bilstein, respektíve pružiny Eibach.

Ako ste už asi pochopili, prípadní záujemcovia sa budú musieť pre svoje vozidlo vypraviť do Ameriky. Celá Final Edition je limitovaná počtom 1600 kusov.  

evo_23.jpgevo_24.jpgevo_25.jpgevo_26.jpgevo_27.jpgevo_28.jpgevo_21.jpgevo_01.jpgevo_02.jpgevo_03.jpgevo_10.jpgevo_04.jpgevo_05.jpgevo_06.jpgevo_07.jpgevo_08.jpgevo_11.jpgevo_12.jpgevo_13.jpgevo_14.jpgevo_15.jpgevo_16.jpgevo_17.jpgevo_18.jpgevo_19.jpgevo_20.jpgevo_22.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY