vytisknout velikost písma Lancer Evo končí aj v Amerike. Na rozlúčku prichádza Final Edition

Lancer Evo končí aj v Amerike. Na rozlúčku prichádza Final Edition

Mitsubishi dobrovoľne ukončilo večné súperenie so Subaru WRX STI. U nás už legendárne Evo nekúpite, ale rôzne po svete sa ešte predáva. Ako napríklad na americkom trhu. Lenže aj tam sa jeho pôsobenie chýli ku svojmu koncu, aj tam prišiel čas na lúčenie. A preto bola predstavená Final Edition.

Špeciálnu záverečnú verziu spoznáte podľa čiernej hliníkovej strechy, tmavo chrómových diskov kolies od spoločnosti Enke, lesklo čiernej časti nárazníka alebo jednoducho podľa nápisu Final Edition na zadku. Do interiéru potom dostala špeciálna verzia plaketu s poradovým číslom a červenú kontrastnú niť na sedadlá, volant, radiacu páku alebo tiež koberčeky.

O pohon sa stará preplňovaný benzínový dvojliter s výkonom 226 kW (307 k) a s krútiacim momentom 414 Nm. Päťstupňová prevodovka dostala skrátené dráhy radenia, posilnili sa tiež brzdy a podvozok dostal tlmiče Bilstein, respektíve pružiny Eibach.

Ako ste už asi pochopili, prípadní záujemcovia sa budú musieť pre svoje vozidlo vypraviť do Ameriky. Celá Final Edition je limitovaná počtom 1600 kusov.  

evo_23.jpgevo_24.jpgevo_25.jpgevo_26.jpgevo_27.jpgevo_28.jpgevo_21.jpgevo_01.jpgevo_02.jpgevo_03.jpgevo_10.jpgevo_04.jpgevo_05.jpgevo_06.jpgevo_07.jpgevo_08.jpgevo_11.jpgevo_12.jpgevo_13.jpgevo_14.jpgevo_15.jpgevo_16.jpgevo_17.jpgevo_18.jpgevo_19.jpgevo_20.jpgevo_22.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY