vytisknout velikost písma Lamborghini SUV čaká na definitívne rozhodnutie Volkswagenu

Lamborghini SUV čaká na definitívne rozhodnutie Volkswagenu

Automobilka Lamborghini je rozhodnutá vyrábať vlastné SUV, ale stále sa čaká na schválenie projektu koncernom Volkswagen. Vedľa SUV je totiž v hre ešte projekt luxusného GT.

Výkonný riaditeľ Lamborghini pre ázijský trh Andrea Baldi povedal austrálskemu magazínu Motoring, že celý projekt SUV má teraz Volkswagen na stole a čaká sa len na jeho rozhodnutie, čo ďalej. Koncern vraj ale s verdiktom otáľa a Lamborghini stále nevie, či projekt SUV nakoniec dostane zelenú.

Samotné Lamborghini má však všetko pripravené a keby bolo rozhodnutie len na automobilke, už by bol projekt dávno vo vývoji.

Koncern sa neobáva o dopyt, napríklad v Ázii by sa SUV Lamborghini darilo dobre. Problémom sú výrobné kapacity Lamborghini. Továreň v Sant'Agate by na výrobu SUV nestačila. Automobilka by tak výrobu SUV musela zrejme presťahovať mimo Talianska. Lamborghini ale stále verí, že stihne do roku 2017 predstaviť predprodukčný koncept SUV.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY