vytisknout velikost písma Lamborghini SUV čaká na definitívne rozhodnutie Volkswagenu

Lamborghini SUV čaká na definitívne rozhodnutie Volkswagenu

Automobilka Lamborghini je rozhodnutá vyrábať vlastné SUV, ale stále sa čaká na schválenie projektu koncernom Volkswagen. Vedľa SUV je totiž v hre ešte projekt luxusného GT.

Výkonný riaditeľ Lamborghini pre ázijský trh Andrea Baldi povedal austrálskemu magazínu Motoring, že celý projekt SUV má teraz Volkswagen na stole a čaká sa len na jeho rozhodnutie, čo ďalej. Koncern vraj ale s verdiktom otáľa a Lamborghini stále nevie, či projekt SUV nakoniec dostane zelenú.

Samotné Lamborghini má však všetko pripravené a keby bolo rozhodnutie len na automobilke, už by bol projekt dávno vo vývoji.

Koncern sa neobáva o dopyt, napríklad v Ázii by sa SUV Lamborghini darilo dobre. Problémom sú výrobné kapacity Lamborghini. Továreň v Sant'Agate by na výrobu SUV nestačila. Automobilka by tak výrobu SUV musela zrejme presťahovať mimo Talianska. Lamborghini ale stále verí, že stihne do roku 2017 predstaviť predprodukčný koncept SUV.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY