vytisknout velikost písma Lamborghini SUV čaká na definitívne rozhodnutie Volkswagenu

Lamborghini SUV čaká na definitívne rozhodnutie Volkswagenu

Automobilka Lamborghini je rozhodnutá vyrábať vlastné SUV, ale stále sa čaká na schválenie projektu koncernom Volkswagen. Vedľa SUV je totiž v hre ešte projekt luxusného GT.

Výkonný riaditeľ Lamborghini pre ázijský trh Andrea Baldi povedal austrálskemu magazínu Motoring, že celý projekt SUV má teraz Volkswagen na stole a čaká sa len na jeho rozhodnutie, čo ďalej. Koncern vraj ale s verdiktom otáľa a Lamborghini stále nevie, či projekt SUV nakoniec dostane zelenú.

Samotné Lamborghini má však všetko pripravené a keby bolo rozhodnutie len na automobilke, už by bol projekt dávno vo vývoji.

Koncern sa neobáva o dopyt, napríklad v Ázii by sa SUV Lamborghini darilo dobre. Problémom sú výrobné kapacity Lamborghini. Továreň v Sant'Agate by na výrobu SUV nestačila. Automobilka by tak výrobu SUV musela zrejme presťahovať mimo Talianska. Lamborghini ale stále verí, že stihne do roku 2017 predstaviť predprodukčný koncept SUV.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY