vytisknout velikost písma Lamborghini privezie do Paríža prekvapenie. Čo to asi bude?

Lamborghini privezie do Paríža prekvapenie. Čo to asi bude?

Lamborghini chystá na parížsky autosalón prekvapenie, na ktoré sa nás snaží naladiť práve uverejnenou upútavkou. Nič viac okrem vety "Once perfection is achieved, you can just double it," ktorou Lamborghini doplnilo publikovaný obrázok, nepoznáme. Predstavenie novinky sa uskutoční vo štvrtok 2. októbra dopoludnia.

Teraz môžeme zatiaľ len hádať, čo to bude. Čo bude Lamborghini dvojnásobiť? Počet dverí? Počet miest na sedenie? Svetlú výšku? Počet valcov? Ťažko povedať, no profil skice až nápadne pripomína niečo, čo by mohlo mať motor vpredu a štyri miesta na sedenie. Pokojne by mohlo ísť o ďalšie štádium konceptu luxusného SUV.

Už je to tiež dlhých šesť rokov, čo sa v Paríži predstavil štvordverový koncept Lamborghini Estoque. Vtedy sa sériovej výroby nedočkal. Ale napríklad sme úplne vedľa a žiadne praktické rodinné auto s veľkým kufrom, držiakmi nápojov a škrabkou vo viečku nádrže Lamborghini nepredstaví. Takže sa budeme musieť nechať prekvapiť alebo si aspoň počkať na nejaký únik informácií pred oficiálnou premiérou.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY