vytisknout velikost písma Lamborghini privezie do Paríža prekvapenie. Čo to asi bude?

Lamborghini privezie do Paríža prekvapenie. Čo to asi bude?

Lamborghini chystá na parížsky autosalón prekvapenie, na ktoré sa nás snaží naladiť práve uverejnenou upútavkou. Nič viac okrem vety "Once perfection is achieved, you can just double it," ktorou Lamborghini doplnilo publikovaný obrázok, nepoznáme. Predstavenie novinky sa uskutoční vo štvrtok 2. októbra dopoludnia.

Teraz môžeme zatiaľ len hádať, čo to bude. Čo bude Lamborghini dvojnásobiť? Počet dverí? Počet miest na sedenie? Svetlú výšku? Počet valcov? Ťažko povedať, no profil skice až nápadne pripomína niečo, čo by mohlo mať motor vpredu a štyri miesta na sedenie. Pokojne by mohlo ísť o ďalšie štádium konceptu luxusného SUV.

Už je to tiež dlhých šesť rokov, čo sa v Paríži predstavil štvordverový koncept Lamborghini Estoque. Vtedy sa sériovej výroby nedočkal. Ale napríklad sme úplne vedľa a žiadne praktické rodinné auto s veľkým kufrom, držiakmi nápojov a škrabkou vo viečku nádrže Lamborghini nepredstaví. Takže sa budeme musieť nechať prekvapiť alebo si aspoň počkať na nejaký únik informácií pred oficiálnou premiérou.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY