vytisknout velikost písma Lamborghini Huracan už má 700 objednávok, a to sa ešte nepredstavil

Značka Lamborghini oznámila, že už dostala 700 záväzných objednávok na svoj ​​pripravovaný model Huracan.
Lamborghini Huracan už má 700 objednávok, a to sa ešte nepredstavil

Nové Lamborghini prepisuje dejiny ešte pred tým, než vôbec uzrelo svetlo sveta. Nový model Lamborghini Huracan LP 610-4 sme vám na oficiálnych snímkach a v oficiálnych technických údajoch predstavili už niekoľko dní pred vlaňajším Štedrým dňom a túto prezentáciu sme vzápätí doplnili krátkym filmom. Teraz predstavitelia Lamborghini uviedli, že už zhromaždili cez 700 záväzných objednávok, pričom model Lamborghini Huracan LP 610-4 bude predstavený až na nadchádzajúcom autosalóne v Ženeve.

Nový Huracan je teraz na mesačnej prezentačnej púti po svete, na ktorej sa ukazuje úzkemu okruhu VIP zákazníkov. Predpokladá sa, že novinka nadviaže na predajné úspechy svojho predchodcu: Lamborghini Gallardo sa stalo s náskokom najpredávanejším vozidlom značky všetkých čias. Pripomeňme, že Huracan používa vidlicový desaťvalec s objemom 5,2 l s maximálnym výkonom 610 koní (448 kW) pri 8 250 ot./min. a vrcholom krútiaceho momentu 560 Nm dostupnom pri 6 500 ot./min.

Na motor nadväzuje sedemstupňová dvojspojková prevodovka prenášajúca krútiaci moment na kolesá oboch náprav. Vzhľadom k hmotnosti 1 422 kg nie je divu, že nový Huracan zvládne "stovku" za 3,2 s a že zrýchlenie z nuly na 200 km/h zvládne za 9,9 s. Najvyššia rýchlosť kulminuje na 325 km/h.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY