vytisknout velikost písma Lamborghini Huracán sa dočká dvoch verzií s pohonom zadných kolies

Lamborghini Huracán sa dočká dvoch verzií s pohonom zadných kolies

Talianska automobilka Lamborghini potvrdila, že pripravuje dve verzie nového modelu Huracán. Jedna bude ešte ostrejšia a rýchlejšia, zamierená priamo proti Ferrari 488 GTB, druhá naopak civilnejší vstupný model - "cena už od...".

Zaujímavé je, že obidva modely majú mať pohon len zadných kolies. Kým v prípade ostrej verzie pôjde hlavne o zníženie hmotnosti a vodičské zážitky, druhá verzia nedostane štvorkolku kvôli cene. Jej označenie by mohlo znieť Huracán LP610-2 alebo dokonca LP600-2 kvôli možnému zníženiu výkonu.

Ostrá verzia by mala vychádzať z modelu Super Trofeo, bude ľahšia a výkonnejšia ako štandardný Huracán. S preplňovaním sa nepočíta, no zníženie hmotnosti by malo pomôcť k výrazne lepšej dynamike než v prípade bežného modelu LP610-4.

Lamborghini ale viac podrobnejších informácií o dvoch nových modeloch s pohonom zadných kolies oznámi až v roku 2016, informuje magazín Motoring. Očakáva sa tiež príchod roadstera a aj keď sa počíta s rôznymi limitovanými edíciami, na tie je ešte dosť času.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY