vytisknout velikost písma Lamborghini Huracán sa dočká dvoch verzií s pohonom zadných kolies

Lamborghini Huracán sa dočká dvoch verzií s pohonom zadných kolies

Talianska automobilka Lamborghini potvrdila, že pripravuje dve verzie nového modelu Huracán. Jedna bude ešte ostrejšia a rýchlejšia, zamierená priamo proti Ferrari 488 GTB, druhá naopak civilnejší vstupný model - "cena už od...".

Zaujímavé je, že obidva modely majú mať pohon len zadných kolies. Kým v prípade ostrej verzie pôjde hlavne o zníženie hmotnosti a vodičské zážitky, druhá verzia nedostane štvorkolku kvôli cene. Jej označenie by mohlo znieť Huracán LP610-2 alebo dokonca LP600-2 kvôli možnému zníženiu výkonu.

Ostrá verzia by mala vychádzať z modelu Super Trofeo, bude ľahšia a výkonnejšia ako štandardný Huracán. S preplňovaním sa nepočíta, no zníženie hmotnosti by malo pomôcť k výrazne lepšej dynamike než v prípade bežného modelu LP610-4.

Lamborghini ale viac podrobnejších informácií o dvoch nových modeloch s pohonom zadných kolies oznámi až v roku 2016, informuje magazín Motoring. Očakáva sa tiež príchod roadstera a aj keď sa počíta s rôznymi limitovanými edíciami, na tie je ešte dosť času.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY