vytisknout velikost písma Lamborghini Huracán s pohonom len zadných kolies sa ukáže v L.A.

Lamborghini Huracán s pohonom len zadných kolies sa ukáže v L.A.

Hoci sa automobilka Lamborghini opiera o modelovú radu vozidiel s pohonom všetkých kolies, sem tam sa objaví nejaká špecialita, ktorá rúca zažité konvencie. Spomeňte napríklad exkluzívne Gallardo Balboni.

Aj teraz sa pre "základný" model Lamborghini Huracán chystá pohon len jednej nápravy. Budú existovať dokonca dve takéto verzie. Jedna z nich zažije premiéru už teraz na autosalóne v Los Angeles, píše britský Autocar. Predaj má byť spustený začiatkom roka 2016.

Lamborghini ale nebude brať Huracán s pohonom len zadných kolies ako lacnejší model. Vyzerá to, že naopak bude požadovať za zadokolku príplatok, aj keď nebude rýchlejšie ani výkonnejšie. Môže ísť aj o limitovanú edíciu, ako tomu bolo predtým.

Zatiaľ možno len špekulovať o tom, čo presne budú dva modely s pohonom zadných kolies, ale zatiaľ sa ponúka variant, že jednoducho pôjde o kupé a otvorený roadster Huracán Spyder v rôznych edíciách. Počkajme si do LA.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY