vytisknout velikost písma Lamborghini Huracán s pohonom len zadných kolies sa ukáže v L.A.

Lamborghini Huracán s pohonom len zadných kolies sa ukáže v L.A.

Hoci sa automobilka Lamborghini opiera o modelovú radu vozidiel s pohonom všetkých kolies, sem tam sa objaví nejaká špecialita, ktorá rúca zažité konvencie. Spomeňte napríklad exkluzívne Gallardo Balboni.

Aj teraz sa pre "základný" model Lamborghini Huracán chystá pohon len jednej nápravy. Budú existovať dokonca dve takéto verzie. Jedna z nich zažije premiéru už teraz na autosalóne v Los Angeles, píše britský Autocar. Predaj má byť spustený začiatkom roka 2016.

Lamborghini ale nebude brať Huracán s pohonom len zadných kolies ako lacnejší model. Vyzerá to, že naopak bude požadovať za zadokolku príplatok, aj keď nebude rýchlejšie ani výkonnejšie. Môže ísť aj o limitovanú edíciu, ako tomu bolo predtým.

Zatiaľ možno len špekulovať o tom, čo presne budú dva modely s pohonom zadných kolies, ale zatiaľ sa ponúka variant, že jednoducho pôjde o kupé a otvorený roadster Huracán Spyder v rôznych edíciách. Počkajme si do LA.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY