vytisknout velikost písma Lamborghini Huracán má na svojom konte už tisíc objednávok

Lamborghini Huracán má na svojom konte už tisíc objednávok

Nástupca modelu Gallardo sa formou prvých obrázkov ukázal svetu koncom decembra minulého roka. V súčasnosti má zhruba týždeň od verejného predstavenia na autosalóne v Ženeve a zatiaľ to vyzerá, že sa záujemcovia o túto novinku hrnú jeden za druhým. V súčasnosti automobilka eviduje viac ako tisícku záväzných objednávok.

Celá vec môže vyzerať doslova senzačne, ale nie je to tak, že by Huracán zvládol zaujať tisíc hnuteľných zákazníkov počas jedného týždňa. V rámci rôznych akcií pre VIP zákazníkov sa predstavuje už zhruba dva mesiace. Približne v polovici februára už Lamborghini hrdo oznamovalo, že je objednaných sedemsto exemplárov.

Napriek tomu ide o veľký úspech, s ktorým údajne ani samotná automobilka nepočítala. V dobách pred Gallardom táto značka predávala priemerne 250 áut ročne, po nástupe spomínaného modelu sa celková ročná produkcia zdvihla na dvetisíc. Huracán teda zariadil počas dvoch mesiacov polovicu z predošlých priemerov.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY