vytisknout velikost písma Lamborghini Huracan LP 620-2 Super Trofeo ide závodiť

Lamborghini Huracan LP 620-2 Super Trofeo ide závodiť

Lamborghini na festivale v Pebble Beach predstavilo nástupcu závodného Gallarda, ktorý bude súťažiť ako v značkovom šampionáte Lamborghini Blancpain Super Trofeo, tak ho možno uvidíme aj v pretekoch kategórie GT3, ktorej tento špeciál vyhovuje.

lambo (4).jpglambo (5).jpglambo (6).jpg
Nemusíte si ho kupovať. Lamborghini vám auto prenajme na závodný víkend za asi 27 tisíc eur a postará sa o základný servis. Vy si len nasadíte prilbu a idete.

Pretekárske vozidlo, ktoré vznikalo v spolupráci so spoločnosťou Dallara Engineering, vychádza zo sériového modelu Lamborghini Huracan a využíva aj pomerne dosť sériových komponentov vrátane motora, ktorý bol upravený na vyšší výkon. Aj keď nárast 10 koní proti sériovým 610 sa nezdá zas tak veľa.

Pri pretekárskom aute je ale dôležitá aj hmotnosť a upravený Huracan je o 250 kg ľahší ako sériové auto. Za to môže nielen široké použitie karbónu a odhodenie nepotrebných záležitostí, ako sú kožené elektrické sedačky či rádio a navigácia, ale aj absencia pohonu všetkých kolies.

Závodné Lamborghini Huracan LP 620-2 je teda zadný náhon, rovnako ako predchádzajúce Gallardo. Ponúka sa otázka, či opäť vznikne obmedzená séria zadokolesovky na ceste, ako tomu bolo v prípade modelu Gallardo LP 550-2 Balboni.

lambo (1).JPGlambo (2).jpglambo (3).jpg

lambo (7).jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY