vytisknout velikost písma Lamborghini Huracan LP 610-4 zvládne zrýchlenie z nuly na 200 km/h za 9,9 s

Lamborghini Huracan LP 610-4 zvládne zrýchlenie z nuly na 200 km/h za 9,9 s

Nástupca modelu Gallardo je tu. Lamborghini Huracan, ako sa táto novinka volá, si teraz môžeme prezrieť na prvých fotkách, ktoré sú navyše doplnené o základné informácie a nechýba ani prvé video.

Lamborghini Huracan používa vidlicový desaťvalec s objemom 5,2 l s maximálnym výkonom 610 koní (8250 ot./min) a vrcholom krútiaceho momentu 560 Nm dostupnom pri 6500 ot./min. Vzhľadom k hmotnosti 1422 kg nie je divu, že stovku dokáže za 3,2 s a že zrýchlenie z nuly na 200 km/h zvládne za 9,9 s. Limity Euro 6 sú samozrejmosťou, podľa tabuliek by si nové Lamborghini malo vystačiť v priemere so spotrebou 12,5 l/100 km.

Desaťvalec spolupracuje so sedemstupňovou dvojspojkovou automatickou prevodovkou, cez ktorú sú poháňané všetky štyri kolesá. Vodič má k dispozícii režimy Strada, Sport a Corsa, spoľahnúť sa tiež môže na okamžité spomalenie, o ktoré sa postarajú štandardné karbón-keramické brzdy.

Oficiálna premiéra Lamborghini Huracan je naplánovaná na ženevský autosalón.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY