vytisknout velikost písma Lamborghini Huracan LP 610-4 zvládne zrýchlenie z nuly na 200 km/h za 9,9 s

Lamborghini Huracan LP 610-4 zvládne zrýchlenie z nuly na 200 km/h za 9,9 s

Nástupca modelu Gallardo je tu. Lamborghini Huracan, ako sa táto novinka volá, si teraz môžeme prezrieť na prvých fotkách, ktoré sú navyše doplnené o základné informácie a nechýba ani prvé video.

Lamborghini Huracan používa vidlicový desaťvalec s objemom 5,2 l s maximálnym výkonom 610 koní (8250 ot./min) a vrcholom krútiaceho momentu 560 Nm dostupnom pri 6500 ot./min. Vzhľadom k hmotnosti 1422 kg nie je divu, že stovku dokáže za 3,2 s a že zrýchlenie z nuly na 200 km/h zvládne za 9,9 s. Limity Euro 6 sú samozrejmosťou, podľa tabuliek by si nové Lamborghini malo vystačiť v priemere so spotrebou 12,5 l/100 km.

Desaťvalec spolupracuje so sedemstupňovou dvojspojkovou automatickou prevodovkou, cez ktorú sú poháňané všetky štyri kolesá. Vodič má k dispozícii režimy Strada, Sport a Corsa, spoľahnúť sa tiež môže na okamžité spomalenie, o ktoré sa postarajú štandardné karbón-keramické brzdy.

Oficiálna premiéra Lamborghini Huracan je naplánovaná na ženevský autosalón.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY