vytisknout velikost písma Lamborghini Huracán LP 610-4 Spyder je Huracán so sťahovacou strechou

Lamborghini Huracán LP 610-4 Spyder je Huracán so sťahovacou strechou

Doslova desiatky minút pred začatím slávnostného večera skupiny Volkswagen uvoľnilo Lamborghini prvé informácie k svojej autosalónovej novinke - modelu Huracán LP 610-4 Spyder.

Screen Shot 2015-09-14 at 20.07.37.pngScreen Shot 2015-09-14 at 20.07.27.png
Spyder samozrejme vychádza z doterajšieho Huracánu

Všetky podstatné informácie sú zakódované v jeho názve. Má 449 kW čiže 610 koní, pohon všetkých štyroch kolies a sťahovaciu strechu. Tá sa ovláda elektrohydraulicky.

397817.jpg397818.jpg
Automobilka sľubuje „maximálny komfort bez kompromisov v ovládateľnosti a dynamike

Lamborghini Huracán LP 610-4 Spyder má pred zadnou nápravou uložený známy vidlicový desaťvalec 5,2 l s atmosférickým plnením. Z nuly na 100 km/h zrýchli za 3,4 s a vyvinie najvyššiu rýchlosť 324 km/h.

397821.jpg397822.jpg397814.jpg397819.jpg397820.jpg397815.jpg
Screen Shot 2015-09-14 at 20.06.48.png

 

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY