vytisknout velikost písma Lamborghini Huracán LP 610-4 Spyder je Huracán so sťahovacou strechou

Lamborghini Huracán LP 610-4 Spyder je Huracán so sťahovacou strechou

Doslova desiatky minút pred začatím slávnostného večera skupiny Volkswagen uvoľnilo Lamborghini prvé informácie k svojej autosalónovej novinke - modelu Huracán LP 610-4 Spyder.

Screen Shot 2015-09-14 at 20.07.37.pngScreen Shot 2015-09-14 at 20.07.27.png
Spyder samozrejme vychádza z doterajšieho Huracánu

Všetky podstatné informácie sú zakódované v jeho názve. Má 449 kW čiže 610 koní, pohon všetkých štyroch kolies a sťahovaciu strechu. Tá sa ovláda elektrohydraulicky.

397817.jpg397818.jpg
Automobilka sľubuje „maximálny komfort bez kompromisov v ovládateľnosti a dynamike

Lamborghini Huracán LP 610-4 Spyder má pred zadnou nápravou uložený známy vidlicový desaťvalec 5,2 l s atmosférickým plnením. Z nuly na 100 km/h zrýchli za 3,4 s a vyvinie najvyššiu rýchlosť 324 km/h.

397821.jpg397822.jpg397814.jpg397819.jpg397820.jpg397815.jpg
Screen Shot 2015-09-14 at 20.06.48.png

 

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY