vytisknout velikost písma Lamborghini Aventador vs. autobus: nerovný súboj bez tragických následkov

Strety superšportových automobilov, ktoré zvyčajne jazdia celkom rýchlo, s úžitkovými vozidlami obvykle končia nepekne, v tomto prípade to ale nakoniec dopadlo celkom dobre.

Prinášame vám zábery, ktoré zobrazujú následky čiastočného čelného stretu linkového autobusu a červeného kupé Lamborghini Aventador. K nehode došlo predvčerom v inak celkom pokojnom čínskom meste Hefei. Vodič Lamborghini pri nej zo zatiaľ nezistených dôvodov opustil svoj ​​jazdný pruh a prešiel do protismeru, kde sa stretol s prechádzajúcim linkovým autobusom, zatiaľ sa hovorí o tom, že Lamborghini sa vyhýbalo neobozretnému motocyklistovi. Náraz bol vedený pravými prednými rohmi oboch vozidiel.

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg
Táto nehoda našťastie tragicky neskončila

Najdôležitejšie je, že pri tejto celkom hrozivo pôsobiacej nehode údajne nebol nikto usmrtený ani vážnejšie zranený. V druhom pláne tejto udalosti možno sledovať kolíziu talianskeho plnokrvníka pokročilej konštrukcie a čínskeho autobusu. Iste, Lamborghini je na odpis, avšak aj tento autobus bol pomerne razantne poškodený.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY