vytisknout velikost písma Lamborghini Aventador LP750-4SV je ďalší ženevský superšport

Lamborghini Aventador LP750-4SV je ďalší ženevský superšport

Tomu hovoríme úroda! Porsche 911 GT3 RS, Ferrari 488 GTB, nové Audi R8, ostrý Aston Martin, koncept športového Bentley, nový McLaren a k tomu ešte nové ostré Lamborghini Aventador LP750-4SV, teda SuperVeloce. To neznamená nič iné než "super rýchle".

lambo_1.jpglambo_2.jpglambo_4.jpg
Nové Lamborghini dostalo k dobru päťdesiat koní a výrazne účinnejšiu aerodynamiku. Kto má záujem, ten nech si pripraví 327 tisíc eur. 

Asi ste si už podľa fotografií všimli, že má model SV proti "obyčajnému konzumnému" Aventadoru agresívnejší body kit a aerodynamické doplnky. Vedľa toho má aj jeho dvanásťvalec o 50 koní väčší výkon (odtiaľ číslovka 750 v názve auta) a o 50 kg nižšiu hmotnosť. Napriek tomu to nie je s 1525 kg žiadna mušia váha.

Lenže Lamborghini Aventador je veľké auto a ten pohon všetkých kolies a atmosférický dvanásťvalec predsa len niečo váži. Výrobca tvrdí, že nové auto má o 150 percent efektívnejšiu aerodynamiku a generuje dokonca o 170% viac prítlaku! Vnútri si všimnite výrazného TFT displeja namiesto prístrojového štítu, ktorý pripomína displeja v pretekárskych autách.

Z ďalších dynamických parametrov menujme napríklad zrýchlenie na stovku za 2,8 sekundy, schopnosť zastaviť zo 100 km/h na tridsiatich metroch (bežné osobné autá potrebujú zhruba o desať metrov viac) a maximálnu rýchlosť 350 km/h.

Za základnú cenu doslova ľudových 327 190 eur dostanete vedľa ikonického mena aj 20 "kované kolesá vpredu a 21" kolesá vzadu obuté do pneumatík Pirelli P Zero Corsa, za ktorými sa ukrývajú obrie karbón-keramické kotúče.

lambo_3.jpglambo_5.jpg371246.jpg371258.jpg17106260771499925068.jpg16272462241760536849.jpg1651508962926902610.jpg8555387491567935291.jpg371244.jpg371245.jpg371247.jpg371248.jpg371249.jpg371250.jpg371251.jpg371252.jpg371253.jpg371254.jpg371255.jpg371256.jpg371259.jpg371260.jpg371263.jpg371264.jpg

 

 

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY