vytisknout velikost písma Lamborghini Aventador LP750-4 SV prišlo o strechu a 50 kg

Najostrejší Aventador stratil strechu a 50 kíl hmotnosti. Je to najrýchlejší otvorený model, aký kedy Lamborghini vyrobilo.
Lamborghini Aventador LP750-4 SV prišlo o strechu a 50 kg
Zoznam kapitol
  1. Lamborghini Aventador LP750-4 SV Roadster
  2. Fotogaléria: Lamborghini Aventador SV Roadster

Lamborghini ukázalo na festivale v Pebble Beach nový otvorený model Aventador LP750-4 SuperVeloce Roadster. Jeho produkcia bude obmedzená na 500 kusov a jedná sa vôbec o prvé Lamborghini, ktoré nemá strechu a zároveň nesie meno SV.

lambo (1).jpglambo (8).jpglambo (9).jpgOtvorený Aventador je prvý roadster značky Lamborghini, ktorý nesie meno SV. Technika sa proti uzavretému kupé príliš nemení, motor má stále šialených 750 koní

Novinka je o 50 kg ľahšia ako obyčajný otvorený Aventador, ale aj tak má suchú hmotnosť 1575 kg. O pohon sa stará samozrejme atmosférický dvanásťvalec 6,5 l s výkonom 552 kW (750 k) v 8400 ot./min a krútiacim momentom 690 Nm.

Prevodovka je sedemstupňová sekvenčná, auto má pohon všetkých kolies a Lamborghini uvádza zrýchlenie 0 až 100 km/h za 2,9 sekundy. Maximálna rýchlosť vraj leží niekde za 350 km/h.

Pokiaľ ide o strechu, Lamborghini Aventador LP750-4 SuperVeloce Roadster má dva kompozitové panely s celkovou hmotnosťou pod 12 kg, ktorá sa dajú ľahko uložiť do batožinového priestoru.

A zaujímavá vás cena? Talianska automobilka si za toto auto pýta 357 000 eur.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY