vytisknout velikost písma Lamborghini Aventador LP750-4 SV prišlo o strechu a 50 kg

Najostrejší Aventador stratil strechu a 50 kíl hmotnosti. Je to najrýchlejší otvorený model, aký kedy Lamborghini vyrobilo.
Lamborghini Aventador LP750-4 SV prišlo o strechu a 50 kg
Zoznam kapitol
  1. Lamborghini Aventador LP750-4 SV Roadster
  2. Fotogaléria: Lamborghini Aventador SV Roadster

Lamborghini ukázalo na festivale v Pebble Beach nový otvorený model Aventador LP750-4 SuperVeloce Roadster. Jeho produkcia bude obmedzená na 500 kusov a jedná sa vôbec o prvé Lamborghini, ktoré nemá strechu a zároveň nesie meno SV.

lambo (1).jpglambo (8).jpglambo (9).jpgOtvorený Aventador je prvý roadster značky Lamborghini, ktorý nesie meno SV. Technika sa proti uzavretému kupé príliš nemení, motor má stále šialených 750 koní

Novinka je o 50 kg ľahšia ako obyčajný otvorený Aventador, ale aj tak má suchú hmotnosť 1575 kg. O pohon sa stará samozrejme atmosférický dvanásťvalec 6,5 l s výkonom 552 kW (750 k) v 8400 ot./min a krútiacim momentom 690 Nm.

Prevodovka je sedemstupňová sekvenčná, auto má pohon všetkých kolies a Lamborghini uvádza zrýchlenie 0 až 100 km/h za 2,9 sekundy. Maximálna rýchlosť vraj leží niekde za 350 km/h.

Pokiaľ ide o strechu, Lamborghini Aventador LP750-4 SuperVeloce Roadster má dva kompozitové panely s celkovou hmotnosťou pod 12 kg, ktorá sa dajú ľahko uložiť do batožinového priestoru.

A zaujímavá vás cena? Talianska automobilka si za toto auto pýta 357 000 eur.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY