vytisknout velikost písma Lada Vesta pokračuje v odhaľovaní, toto je jej interiér

V auguste by na moskovskom autosalóne mala automobilka Lada ukázať nástupcu modelu Priora, ktorý podľa dostupných informácií ponesie označenie Lada Vesta. Nákres exteriéru sme vám prvýkrát ukázali už na konci marca, dnes však hlbiny internetu vydali aj fotografiu palubnej dosky.

lada vesta 121-1.jpg
Palubná doska pripravovanej Lady Vesta

Ak môžeme z obrázku súdiť, dizajnéri ruskej automobilky našli inšpiráciu v prvej generácii modelu Kia Ceed, poťažmo ďalších ázijských autách z minulej dekády. Za trojramenným volantom vykukuje trojica tubusov s jednotlivými prístrojmi, stredovému panelu dominuje veľký displej multimediálneho systému. Sýto modrá farba displeja klimatizácie príliš neladí s ostatnými podsvietenými prvkami, ale možno to je dizajnérsky zámer.

Lada Vesta by sa mala v Rusku začať predávať v roku 2015, najprv ako trojpriestorový sedan. Neskôr automobilka plánuje uviesť tiež hatchback a kombi. Pod kapotou by sa mali objaviť zážihové motory s objemom 1,6 a 1,8 l, pričom aspoň jeden z nich bude podľa obrázku možné kombinovať so samočinnou prevodovkou. Vesta by mala spĺňať európske bezpečnostné normy.

Srbský autoblog predpokladá základnú cenu na domácom trhu asi 400 000 rubľov (cca 7 tisíc eur).

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY