vytisknout velikost písma Lada Vesta pokračuje v odhaľovaní, toto je jej interiér

V auguste by na moskovskom autosalóne mala automobilka Lada ukázať nástupcu modelu Priora, ktorý podľa dostupných informácií ponesie označenie Lada Vesta. Nákres exteriéru sme vám prvýkrát ukázali už na konci marca, dnes však hlbiny internetu vydali aj fotografiu palubnej dosky.

lada vesta 121-1.jpg
Palubná doska pripravovanej Lady Vesta

Ak môžeme z obrázku súdiť, dizajnéri ruskej automobilky našli inšpiráciu v prvej generácii modelu Kia Ceed, poťažmo ďalších ázijských autách z minulej dekády. Za trojramenným volantom vykukuje trojica tubusov s jednotlivými prístrojmi, stredovému panelu dominuje veľký displej multimediálneho systému. Sýto modrá farba displeja klimatizácie príliš neladí s ostatnými podsvietenými prvkami, ale možno to je dizajnérsky zámer.

Lada Vesta by sa mala v Rusku začať predávať v roku 2015, najprv ako trojpriestorový sedan. Neskôr automobilka plánuje uviesť tiež hatchback a kombi. Pod kapotou by sa mali objaviť zážihové motory s objemom 1,6 a 1,8 l, pričom aspoň jeden z nich bude podľa obrázku možné kombinovať so samočinnou prevodovkou. Vesta by mala spĺňať európske bezpečnostné normy.

Srbský autoblog predpokladá základnú cenu na domácom trhu asi 400 000 rubľov (cca 7 tisíc eur).

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY