vytisknout velikost písma Lada Vesta: Po sedane dorazí aj „prevedenie Scout“

Lada Vesta: Po sedane dorazí aj „prevedenie Scout“

Lada Vesta dorazí do predaja najprv ako sedan, lenže tým ponuka ruskej automobilky neskončí. Nasledovať má tiež karoséria hatchback a na svoje si prídu aj záujemcovia o u nás tak veľmi obľúbenú karosériu kombi. Ale to stále nie je všetko.

Lada totiž plánuje ešte naviac oplastované prevedenie na spôsob Allroad alebo Scout. Píšu o tom ruské médiá (napríklad allcarz.ru). Dôvod je prostý, Lada pred časom začala ponúkať modely Kalina Cross a Largus Cross a záujem zo strany zákazníkov je veľmi dobrý, hoci si zákazníci musia za tieto varianty priplatiť.

Navyše urobiť Vestu Cross nie je zas tak veľký problém, pretože úpravy budú úplne klasické. Auto dostane viac plastu okolo karosérie, upravený podvozok a iné pneumatiky. Tešiť sa môžeme aj na špeciálne farby karosérie a trochu odlišne spracovaný interiér. Technika bude samozrejme úplne rovnaká s klasickou verziou.

Ruské médiá odhadujú, že by sa príplatok za terénnu Vestu s karosériou kombi mal pohybovať v rozmedzí 15 až 20 tisíc rubľov.

crs.jpg
Zdroj: allcarz.ru

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY