vytisknout velikost písma Lada Vesta: Po sedane dorazí aj „prevedenie Scout“

Lada Vesta: Po sedane dorazí aj „prevedenie Scout“

Lada Vesta dorazí do predaja najprv ako sedan, lenže tým ponuka ruskej automobilky neskončí. Nasledovať má tiež karoséria hatchback a na svoje si prídu aj záujemcovia o u nás tak veľmi obľúbenú karosériu kombi. Ale to stále nie je všetko.

Lada totiž plánuje ešte naviac oplastované prevedenie na spôsob Allroad alebo Scout. Píšu o tom ruské médiá (napríklad allcarz.ru). Dôvod je prostý, Lada pred časom začala ponúkať modely Kalina Cross a Largus Cross a záujem zo strany zákazníkov je veľmi dobrý, hoci si zákazníci musia za tieto varianty priplatiť.

Navyše urobiť Vestu Cross nie je zas tak veľký problém, pretože úpravy budú úplne klasické. Auto dostane viac plastu okolo karosérie, upravený podvozok a iné pneumatiky. Tešiť sa môžeme aj na špeciálne farby karosérie a trochu odlišne spracovaný interiér. Technika bude samozrejme úplne rovnaká s klasickou verziou.

Ruské médiá odhadujú, že by sa príplatok za terénnu Vestu s karosériou kombi mal pohybovať v rozmedzí 15 až 20 tisíc rubľov.

crs.jpg
Zdroj: allcarz.ru

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY