vytisknout velikost písma Lada Vesta mieri do Európy. V Nemecku na ňho čakajú testy

Lada Vesta mieri do Európy. V Nemecku na ňho čakajú testy

V auguste Lada predstavila hneď niekoľko noviniek, pričom zrejme tou najdôležitejšou bol koncept Vesta. Akokoľvek vozidlo vyzerá sériovo, na nástup do predaja si budeme musieť nejaký ten piatok počkať. Automobilka ešte tento sedan nedokončila. Aktuálne mieri jeden z prototypov do Nemecka, kde sa bude kalibrovať ESP.

Áno, Vesta dostane stabilizáciu do sériovej výbavy. Je zaujímavé sledovať, ako Lada túto správu podala. Kým v Európe by sa nad takou informácií absolútne nikto nepozastavil, je to predsa vec úplne samozrejmá, v Rusku majú na stabilizáciu evidentne iný názor a tak Lada prišla s vysvetlením.

"Aj keď mnohí nemajú plné pochopenie pre zavedenie ESP, dáta Národnej asociácie poisťovateľov Spojených štátov dokazujú, že prítomnosť stabilizácie môže znížiť pravdepodobnosť nehody až o päťdesiat percent", napísala ruská automobilka na sociálnu sieť VKontakte.

Tento krok je ale v praxi len dôkazom toho, že Vesta naozaj po začatí výroby zamieri aj na európske trhy, kde je prítomnosť stabilizácie u všetkých áut (s výnimkou malosériových automobiliek typu Morgan) povinná. Podľa skorších správ by mala byť produkcia sériovej Vesty zahájená budúci rok na jeseň a cena by sa mala pohybovať okolo 9 tisíc eur.

vesta_1.jpgvesta_2.jpgvesta_3.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY