vytisknout velikost písma Lada Vesta Hatchback na prvej neoficiálnej skicy. Predávať sa začne o rok

Lada Vesta Hatchback na prvej neoficiálnej skicy. Predávať sa začne o rok

Lada Vesta s karosériou sedan je v podstate hotové auto, ktoré sme si nakoniec už mohli prezrieť na prvých fotkách. Ruská automobilka sa ale neuspokojí iba s jednou verziou a po sedane bude nasledovať aj hatchback. Ten by sa mal podľa predbežných správ začať vyrábať zhruba v polovici budúceho roka.

Preteky AvtoVAZ pred časom pozval novinárov na prehliadku, v rámci ktorej im ukázal nielen konečnú variantu Lady Vesta v prevedení sedan, ale ukázal im aj hatchback. Fotografovanie bolo samozrejme zakázané, avšak ak ste šikovný dizajnér, nie je zas taký problém načrtnúť, čo bolo vidieť.

A to sa presne aj stalo. Dizajnér Artem Sinitsyn vytvoril skice, ktoré následne zverejnil server kolesa.ru. Z nich je zrejmé, že hatchback má splývajúci zadok a vyzerá skôr ako liftback. Uvidíme, aká nakoniec bude realita. Predávať by sa táto varianta mala začať budúci rok.

vesta_hatch_1.jpgvesta_hatch_2.jpg
Foto: kolesa.ru

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY