vytisknout velikost písma Lada Vesta Hatchback na prvej neoficiálnej skicy. Predávať sa začne o rok

Lada Vesta Hatchback na prvej neoficiálnej skicy. Predávať sa začne o rok

Lada Vesta s karosériou sedan je v podstate hotové auto, ktoré sme si nakoniec už mohli prezrieť na prvých fotkách. Ruská automobilka sa ale neuspokojí iba s jednou verziou a po sedane bude nasledovať aj hatchback. Ten by sa mal podľa predbežných správ začať vyrábať zhruba v polovici budúceho roka.

Preteky AvtoVAZ pred časom pozval novinárov na prehliadku, v rámci ktorej im ukázal nielen konečnú variantu Lady Vesta v prevedení sedan, ale ukázal im aj hatchback. Fotografovanie bolo samozrejme zakázané, avšak ak ste šikovný dizajnér, nie je zas taký problém načrtnúť, čo bolo vidieť.

A to sa presne aj stalo. Dizajnér Artem Sinitsyn vytvoril skice, ktoré následne zverejnil server kolesa.ru. Z nich je zrejmé, že hatchback má splývajúci zadok a vyzerá skôr ako liftback. Uvidíme, aká nakoniec bude realita. Predávať by sa táto varianta mala začať budúci rok.

vesta_hatch_1.jpgvesta_hatch_2.jpg
Foto: kolesa.ru

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY