vytisknout velikost písma Lada Vesta dostala od šéfa dizajnu z Togliatti brutálny tuning

Lada Vesta dostala od šéfa dizajnu z Togliatti brutálny tuning

Najnovší sedan Vesta vyzerá na pomery Lady veľmi dobre, v automobilke už ale kolujú nápady na ďalšie vylepšenia. Denis Podyatov, šéf dizajnu v štúdiu v Togliatti, svoj nápad previedol do virtuálnej reality, ktorú ukazuje priložená fotogaléria.

Podyatov vytvoril dve verzie veľmi upravenej Lady Vesta. Tá decentnejšia sa volá jednoducho S-line, zatiaľ čo brutálnejší koncept dostal meno RS Vision. V oboch prípadoch hrá prím kompletný bodykit, väčšie kolesá a mnoho spojlerov. Počíta sa ale tiež s úpravou podvozku.

Návrh decentnejšieho prevedenia je údajne urobený tak, aby prípadná prestavba vyšla zhruba na 1 200 eur, čo naozaj nie je veľa. Ak vám táto vízia príde zaujímavá, máme zlú správu. Priložené vizualizácie sú naozaj len dizajnové cvičenie, Lada niečo podobné aktuálne v pláne rozhodne nemá. Ale možno sa chytí niektorý zo súkromných úpravcov...

vesta_tun_01.jpgvesta_tun_02.jpgvesta_tun_03.jpgvesta_tun_04.jpgvesta_tun_05.jpgvesta_tun_06.jpgvesta_tun_07.jpgvesta_tun_08.jpgvesta_tun_09.jpgvesta_tun_10.jpgvesta_tun_11.jpgvesta_tun_12.jpgvesta_tun_13.jpgvesta_tun_14.jpg

Foto: Proauto.ba

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY