vytisknout velikost písma Lada Vesta dostala od šéfa dizajnu z Togliatti brutálny tuning

Lada Vesta dostala od šéfa dizajnu z Togliatti brutálny tuning

Najnovší sedan Vesta vyzerá na pomery Lady veľmi dobre, v automobilke už ale kolujú nápady na ďalšie vylepšenia. Denis Podyatov, šéf dizajnu v štúdiu v Togliatti, svoj nápad previedol do virtuálnej reality, ktorú ukazuje priložená fotogaléria.

Podyatov vytvoril dve verzie veľmi upravenej Lady Vesta. Tá decentnejšia sa volá jednoducho S-line, zatiaľ čo brutálnejší koncept dostal meno RS Vision. V oboch prípadoch hrá prím kompletný bodykit, väčšie kolesá a mnoho spojlerov. Počíta sa ale tiež s úpravou podvozku.

Návrh decentnejšieho prevedenia je údajne urobený tak, aby prípadná prestavba vyšla zhruba na 1 200 eur, čo naozaj nie je veľa. Ak vám táto vízia príde zaujímavá, máme zlú správu. Priložené vizualizácie sú naozaj len dizajnové cvičenie, Lada niečo podobné aktuálne v pláne rozhodne nemá. Ale možno sa chytí niektorý zo súkromných úpravcov...

vesta_tun_01.jpgvesta_tun_02.jpgvesta_tun_03.jpgvesta_tun_04.jpgvesta_tun_05.jpgvesta_tun_06.jpgvesta_tun_07.jpgvesta_tun_08.jpgvesta_tun_09.jpgvesta_tun_10.jpgvesta_tun_11.jpgvesta_tun_12.jpgvesta_tun_13.jpgvesta_tun_14.jpg

Foto: Proauto.ba

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY