vytisknout velikost písma Lada Vesta bude prvý model ruskej značky, ktorý dostane nové logo

Lada Vesta bude prvý model ruskej značky, ktorý dostane nové logo

Ruská automobilka Lada ďalej pokračuje vo svojej premene. Potom, čo prišli nové verzie existujúcich modelov, dorazia aj úplne nové modely. Prvým takým bude sedan Vesta a nasledovať bude crossover XRay. Tieto automobily už tiež ponesú na svojej maske nové logo, ktoré ruská značka aktuálne predstavila.

Nové logo automobilky Lada sa predstavilo na autosalóne v Petrohrade. Radikálne zmeny nečakajte, v podstate ide len o facelift, ktorý ale priniesol výraznejšiu a predovšetkým modernejšiu podobu loga. Lada vo svojej tlačovej správe tiež píše, že jedným z dôvodov príchodu nového loga je vylepšenie kvality ruských automobilov. Za uplynulý rok sa údajne zlepšila kvalita o plných päťdesiat percent.

Ako už bolo povedané, ako vôbec prvá dostane túto novinku Vesta, ktorá sa začne vyrábať 25. septembra 2015. Nasledovať bude ďalšia novinka v podobe crossoveru XRay. Štart výroby tohto vozidla je naplánovaný na október tohto roka.

ruslada_7.jpgruslada_8.jpgruslada_1.jpgruslada_2.jpgruslada_3.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY