vytisknout velikost písma Lada Vesta bude prvý model ruskej značky, ktorý dostane nové logo

Lada Vesta bude prvý model ruskej značky, ktorý dostane nové logo

Ruská automobilka Lada ďalej pokračuje vo svojej premene. Potom, čo prišli nové verzie existujúcich modelov, dorazia aj úplne nové modely. Prvým takým bude sedan Vesta a nasledovať bude crossover XRay. Tieto automobily už tiež ponesú na svojej maske nové logo, ktoré ruská značka aktuálne predstavila.

Nové logo automobilky Lada sa predstavilo na autosalóne v Petrohrade. Radikálne zmeny nečakajte, v podstate ide len o facelift, ktorý ale priniesol výraznejšiu a predovšetkým modernejšiu podobu loga. Lada vo svojej tlačovej správe tiež píše, že jedným z dôvodov príchodu nového loga je vylepšenie kvality ruských automobilov. Za uplynulý rok sa údajne zlepšila kvalita o plných päťdesiat percent.

Ako už bolo povedané, ako vôbec prvá dostane túto novinku Vesta, ktorá sa začne vyrábať 25. septembra 2015. Nasledovať bude ďalšia novinka v podobe crossoveru XRay. Štart výroby tohto vozidla je naplánovaný na október tohto roka.

ruslada_7.jpgruslada_8.jpgruslada_1.jpgruslada_2.jpgruslada_3.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY