vytisknout velikost písma Lada Largus VIP: Ďalšia z ruských noviniek vsádza na komfort

Lada Largus VIP: Ďalšia z ruských noviniek vsádza na komfort

Na blížiaci sa autosalón v Moskve privezie domáca automobilka Lada celý rad noviniek. Do zoznamu, ktorý číta položky typu Kalina Sport, Kalina Cross, Largus Cross alebo Niva Urban, aktuálne pribudla ešte jedna položka. Tá bude tentoraz lákať záujemcov o prémiový vzhľad a bohatú výbavu. Volá sa (celkom odvážne) Largus VIP.

Vyobliekaný Largus dostal čiernu strechu, chrómované strešné lyžiny, čierny B a C-stĺpik, na dvere ochrannú lištu lakovanú vo farbe karosérie, hmlovky orámované čiernym plastom a predovšetkým nové čierne zliatinové kolesá. V interiéri je možnosť vidieť už z prvého obrázku lacno vyzerajúcu imitáciu dreva, kožou potiahnutý volant a dvojfarebné čalúnenie sedadiel. Pohon má na starosť benzínová tisícšesťstovka naladená na 100 kW (136 k).

Ruská automobilka nás v poslednej dobe nebývalo často zásobuje svojimi novinkami. Okrem všetkých spomínaných modelov však Lada v Moskve predstaví ešte jednu dôležitú premiéru. Vidieť bude sedan Vesta. Moskovský autosalón štartuje 27. augusta novinárskymi dňami.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY