vytisknout velikost písma Lada Largus Cross ide do predaja. Päťmiestna verzia stojí 8 500 eur

Lada Largus Cross ide do predaja. Päťmiestna verzia stojí 8 500 eur

Lada pred časom začala predávať vyšperkovanú Nivu, ktorá dostala označenie 4x4 Urban. A rozširovanie ponuky naďalej pokračuje. Aktuálne prichádza do predaja aj Largus Cross, čo logicky znamená, že už tento model pozná aj svoju cenu.

Päťmiestna verzia štartuje čiastkou 8 500 eur, za tretí rad sedadiel zaplatia záujemcovia o 330 eur viac. Samozrejme sa jedná o ceny prepočítané z ruskej meny. Largus Cross totiž vstupuje na domáci ruský trh. Slovenskí záujemcovia majú zatiaľ smolu.

Pod kapotou Largusu Cross je benzínová tisícšesťstovka (77 kW/105 k) spojená s manuálnou päťstupňovou prevodovkou. Stovku auto zvládne za 13,1 s a maximálne sa rozbehne na 165 km/h. Záujemcovia môžu vyberať medzi štyrmi odtieňmi karosérie, vo výbave je tiež ABS, airbagy, klimatizácia, posilňovač riadenia alebo rádio.

Largus je znovuzrodená variácia na tému starej Dacie Logan MCV. Cross pridá na karosérii väčšie množstvo plastu a predovšetkým zdvihne podvozok o 2,5 centimetra. Okrem Largusu sa dočkal verzie Cross aj model Kalina.

largus_16.jpglargus_18.jpglargus_15.jpglargus_14.jpglargus_08.jpglargus_05.jpglargus_12.jpglargus_01.jpglargus_17.jpglargus_19.jpglargus_04.jpglargus_06.jpglargus_11.jpglargus_07.jpglargus_09.jpglargus_02.jpglargus_03.jpglargus_10.jpglargus_13.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY