vytisknout velikost písma Lada Largus Cross ide do predaja. Päťmiestna verzia stojí 8 500 eur

Lada Largus Cross ide do predaja. Päťmiestna verzia stojí 8 500 eur

Lada pred časom začala predávať vyšperkovanú Nivu, ktorá dostala označenie 4x4 Urban. A rozširovanie ponuky naďalej pokračuje. Aktuálne prichádza do predaja aj Largus Cross, čo logicky znamená, že už tento model pozná aj svoju cenu.

Päťmiestna verzia štartuje čiastkou 8 500 eur, za tretí rad sedadiel zaplatia záujemcovia o 330 eur viac. Samozrejme sa jedná o ceny prepočítané z ruskej meny. Largus Cross totiž vstupuje na domáci ruský trh. Slovenskí záujemcovia majú zatiaľ smolu.

Pod kapotou Largusu Cross je benzínová tisícšesťstovka (77 kW/105 k) spojená s manuálnou päťstupňovou prevodovkou. Stovku auto zvládne za 13,1 s a maximálne sa rozbehne na 165 km/h. Záujemcovia môžu vyberať medzi štyrmi odtieňmi karosérie, vo výbave je tiež ABS, airbagy, klimatizácia, posilňovač riadenia alebo rádio.

Largus je znovuzrodená variácia na tému starej Dacie Logan MCV. Cross pridá na karosérii väčšie množstvo plastu a predovšetkým zdvihne podvozok o 2,5 centimetra. Okrem Largusu sa dočkal verzie Cross aj model Kalina.

largus_16.jpglargus_18.jpglargus_15.jpglargus_14.jpglargus_08.jpglargus_05.jpglargus_12.jpglargus_01.jpglargus_17.jpglargus_19.jpglargus_04.jpglargus_06.jpglargus_11.jpglargus_07.jpglargus_09.jpglargus_02.jpglargus_03.jpglargus_10.jpglargus_13.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY