vytisknout velikost písma Lada dostane nového šéfa. Ten prejde k ruskej značke od Dacie

Lada dostane nového šéfa. Ten prejde k ruskej značke od Dacie

Švéd Bo Andersson, ktorý viedol Avtovaz posledné tri roky, odstúpi zo svojej pozície presne štvrtého apríla. Na jeho miesto nastúpi Nicolas Maure, ktorý doteraz viedol predajne veľmi úspešnú automobilku Dacia.

Nicolas Maure začal pracovať pre automobilku Renault v roku 2000. V posledných rokoch mal na starosť aktivity franocúzskej značky v Rumunsku a predovšetkým pracoval ako šéf Dacie, ktorá patrí k najrýchlejšie rastúcim značkám v Európe. Jeho príchod do vedenia spoločnosti Avtovaz má priniesť návrat Lady k zisku. Lada by sa mala tiež stať najväčšou automobilkou v Rusku.

Dôvody odchodu Bo Anderssona z pozície vedenia spoločnosti Avtovaz tlačová správa samozrejme nijak nekomentuje. Minulý rok ale nebol pre Ladu vôbec úspešným, keď táto ruská automobilka skončila so stratou 900 miliónov eur. Kto nahradí Nicolasa Maureho vo vedení Dacie, to Renault zatiaľ neoznámil.

Nicolas_Maure_new_CEO_of_AVTOVAZ_as_of_April_4_copyright_Groupe_Renault.jpg
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY