vytisknout velikost písma Lada chystá päť nových modelov. Tešte sa na hatchback aj veľké SUV

Lada chystá päť nových modelov. Tešte sa na hatchback aj veľké SUV

Ruská automobilka Lada má veľké plány. Do roku 2017 by sme sa mali dočkať z dielne tejto značky hneď pätice nových modelov. Pre ruský server Ria.ru to povedal šéf tlačového oddelenia značky Lada Alexander Sniffing. Tešiť sa máme na dva crossovery, sedan, hatchback a väčšie SUV.

Zhruba za dva roky by mala odštartovať produkcia sedanu, ktorý nahradí súčasný model Priora. Približne v rovnakom čase príde tiež kompaktný hatchback a v roku 2016 je na programe malý crossover, ktorý sa má postaviť súperom typu Ford ecosport. Druhý crossover bude väčší. Očakáva sa, že nadviaže tam, kde skončil koncept Lada X-Ray. Na záver tejto modelovej ofenzívy dorazí ešte veľké SUV.

Tieto posledné informácie nepriamo nadväzujú na správy z apríla tohto roku, podľa ktorých chce Lada vyrábať hatchback odvodený od Dacie Sandero a prípadní zákazníci by dokonca nemali byť ochudobnení ani o niečo ako Lada Sandero Stepway.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY