vytisknout velikost písma Lada 4x4 Urban je už dostupná aj s päťdverovou karosériou

Lada 4x4 Urban je už dostupná aj s päťdverovou karosériou

V júni 2014 Lada oficiálne predstavila bývalú Nivu, ktorá dnes nesie označenie 4x4, v luxusnej výbave Urban. Táto verzia sa objavila aj u nás na Slovensku, hoci samozrejme nešlo o oficiálny dovoz. Lada však vyrábala Urban výhradne s trojdverovou karosériou, čo sa ale práve dnes zmenilo. Ruská automobilka oznámila príchod päťdverového Urbana.

V princípe ide stále o to isté. Aj päťdverový Urban má klimatizáciu, elektricky ovládané okná a spätné zrkadlá, lepšie poťahy sedadiel, zlepšovalo sa aj tlmenie vibrácií a menil sa vonkajší dizajn. Urban používa aj inú masku, hliníkové kolesá a nárazníky vo farbe karosérie.

Lada 4x4 Urban sa dočkala na domácom trhu veľmi vľúdneho prijatia. To je tiež hlavný dôvod, prečo teraz prichádza väčšie prevedenie. Tunajší zákazníci ale o Urban príliš nestoja, pretože za cenu dobre vybavenej Lady Niva Urban si môžu zaobstarať bežne vybavenú päťdverovú Nivu a tá dáva z pohľadu u nás klasického použitia tohto automobilu väčší zmysel.

urban_1.jpgurban_2.jpg
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY