vytisknout velikost písma La Ferrari je beštia, ktorá uhryzne aj Raikkonena. Ale ten zvuk!

La Ferrari je beštia, ktorá uhryzne aj Raikkonena. Ale ten zvuk!

Dvaja nováčikovia zo stajne Ferrari, Kimi Raikkonen a LaFerrari, si dali rande na firemnom testovacom okruhu Fiorano. Najnovšia generácia maranellského hyperšportu predvádza, že hybridný pohon rozhodne nie je prekážkou fantastického zvuku - a tiež že krotiť 963 koní je výzvou aj pre jedného z najlepších pilotov formule 1.

LaFerrari je najrýchlejšie cestné Ferrari všetkých čias. Kombináciu zážihového motora s elektromotorom využíva aj konkurenčný McLaren P1 a Porsche 918 Spyder, ale práve Ferrari by malo byť z trojice najrýchlejšie. A tiež najdrahšie. Stojí milión eur bez DPH a ďalších daní.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

dnes | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

včera | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY