vytisknout velikost písma La Ferrari je beštia, ktorá uhryzne aj Raikkonena. Ale ten zvuk!

La Ferrari je beštia, ktorá uhryzne aj Raikkonena. Ale ten zvuk!

Dvaja nováčikovia zo stajne Ferrari, Kimi Raikkonen a LaFerrari, si dali rande na firemnom testovacom okruhu Fiorano. Najnovšia generácia maranellského hyperšportu predvádza, že hybridný pohon rozhodne nie je prekážkou fantastického zvuku - a tiež že krotiť 963 koní je výzvou aj pre jedného z najlepších pilotov formule 1.

LaFerrari je najrýchlejšie cestné Ferrari všetkých čias. Kombináciu zážihového motora s elektromotorom využíva aj konkurenčný McLaren P1 a Porsche 918 Spyder, ale práve Ferrari by malo byť z trojice najrýchlejšie. A tiež najdrahšie. Stojí milión eur bez DPH a ďalších daní.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY