vytisknout velikost písma Kúpte si ojazdené talianske auto za 300 tisíc dolárov

Kúpte si ojazdené talianske auto za 300 tisíc dolárov
Zoznam kapitol
  1. Lamborghini Diablo SE
  2. Fotogaléria: Lamborghini Diablo SE

Ak príde reč na výhodnosť nákupu jazdenky, zvyčajne nefiguruje v rozhovore o nepriestrelnej spoľahlivosti a výhodnej investícii automobil vyrobený v Taliansku. No tentokrát by sa predsa len mohlo jednať o celkom zaujímavú investíciu, aj keď budete potrebovať trochu väčší finančný obnos než na nákup bežného ojazdeného auta.

lambo (8).jpglambo (43).jpglambo (29).jpgDnes už klasické nožnicové dvere, poctivý mechanický dvanásťvalec a oldschoolový interiér s klasickou mechanickou prevodovkou. Chcete snáď od starého Lamborghini niečo viac?

Lamborghini Diablo SE 6.0 V12, ktoré je teraz na predaj v americkom Lynnwoode v štáte Washington, vzniklo len v dvadsiatich exemplároch a jedná sa o poslednú edíciu tohto ikonického dvanásťvalcového superšportu, než prišlo moderné Murcielago.

Zaujímavé je, že aj keď je vozidlo v prevádzke v Spojených štátoch, jedná sa čiastočne o európsku špecifikáciu vrátane osvetlenia. Takže budete mať s prípadným prihlásením o trochu menej práce a ušetríte nejakú tú korunu.

Vedľa sériového prevedenia dostalo auto výfukový systém Larini vyrobený na zákazku a trebárs aj cúvaciu kameru, ktorá príde vhod, až pôjdete do obchodu kúpiť zemiaky v zľave. So starým Lamborghini bolo vždy dosť ťažké zaparkovať...

lambo (46).jpglambo (34).jpglambo (64).jpgAuto je v plnej výbave a ešte má veľa vecí dorobených na zákazku, napríklad výfuk Larini či praktickú cúvaciu kameru. Nechýba ani kompletná sada originálneho náradia

Toto Lamborghini Diablo má najazdené len niečo málo cez 16 000 km. Navyše je po kompletnom servise a má nielen nové náplne, ale aj pneumatiky, karbón-keramické brzdy, podvozok a spojku. Predajca za neho ale chce cez 298 000 dolárov. Za takú cenu kúpite napríklad nové Lamborghini Huracan a ešte vám zostane pár drobných na gumy a benzín.

Posledná edícia Diabla pochádza už z doby, kedy značku vlastnilo Audi. Pod kapotou je však tradičný dvanásťvalec (jeho história siaha až k Miure a 350GT) s objemom šesť litrov a výkonom 410 kW (558 koní), ktorý silu posiela cez päťstupňovú prevodovku na všetky kolesá. Automobilka však na želanie postavila aj klasickú zadokolku, ktorá ušetrila viac ako 100 kg hmotnosti z pôvodných 1625 kg.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY