vytisknout velikost písma Kúpili ste si McLaren P1 GTR? Tešte sa, učiť vás bude Bruno Senna

Kúpili ste si McLaren P1 GTR? Tešte sa, učiť vás bude Bruno Senna

Majitelia okruhového McLarenu P1 GTR sa môžu tešiť na vskutku povolaného učiteľa autoškoly. Bruno Senna od roku 2004 jazdil najrôznejšie šampionáty a preteky vrátane Porsche Supercup, WEC a aktuálne aj Formula E. Senna je známy aj ako veľký kamarát Jeremy Clarksona a spolumoderuje preteky F1 na stanici Sky Sports.

senna (2).jpgsenna (1).jpgsenna (3).jpgMcLaren P1 GTR vyžaduje trochu odlišný prístup než obyčajné cestné auto so štvrtinou výkonu. Preto vás zaškolí bývalý jazdec F1 a skúsený pretekár Bruno Senna

Bruno Senna, ktorého strýkom bola brazílska legenda Ayrton Senna, to ale v šampionáte F1 príliš ďaleko nedotiahol (v troch sezónach v HRT, Renaulte a Williamse nazbieral 33 bodov a jedno najrýchlejšie kolo v pretekoch).

Bruno Senna bude teraz učiť majiteľov McLarenu P1 GTR dostať z auta maximum. A to nielen po stránke vodičskej, ale aj technickej a fyzickej. Pomôže im tiež s duševnou prípravou, pretože pretekárske auto vyžaduje od bežného smrteľníka trochu iný prístup.

Samotné jazdenie po okruhu v McLarene P1 GTR je ale až na konci. Vodiči prejdú najprv teoretickou prípravou a jazdami na simulátoroch. Niektorí majitelia P1 GTR sú totiž skôr zberatelia než okruhoví strelci s množstvom skúseností zo závodnej dráhy.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY